Photosnacks, primul Open Social Photo Booth din ţară, face business din selfieurile la evenimente
0Photosnacks.ro este un Open Social Photo Booth specializat pe fotografia la evenimente. Pe lângă distracţia pe care o aduce invitaţilor, el este totodată o nouă oportunitate de marketing pentru companii.
Cu ajutorul unui software performant, Photosnacks ajută ca fotografiile şi filmuleţe înregistrate la evenimente să fie postate instant pe reţelele de socializare, unde strâng sute de share-uri şi like-uri.
Photo Booth-ul devine din ce în ce mai popular în rândul organizatorilor de petreceri de companie, promovare de branduri, lansări de produse, conferinţe şi evenimente de publicitate.
Dana Bănică, Fondator Photosnacks explică fenomenul:
“Photosnacks este o soluţie eficientă pentru companiile care vor să ofere o nouă experienţă foto-video distractivă invitaţilor, dar care vor în acelaşi timp vor să transmită un mesaj.
Este un mod eficient de marketing din punct de vedere al costurilor, şi complet neintruziv, pentru că oamenii aleg bucuroşi să împărtăşească imaginile şi videourile de la petrecere pe reţelele lor sociale şi să se identifice în acele poze.”

Ce presupune Photosnacks?
Photosnacks este dotat cu camere foto/video HD performante şi lumini de studio care lucrează împreună cu un software special pentru a oferi o experienţă online completă.
Fiind o cabină foto deschisă, Photosnacks poate acomoda un grup mare de invitaţi care îşi doresc un selfie. Background-ul customizabil şi obiectele de recuzită creative oferă nenumărate oportunităţi de distracţie petrecăreţilor.
Odată imortalizat momentul, imaginea poate fi postată instant pe reţelele de socializare sau imprimată (simplă sau magnetică) cu printer-ul performant al cabinei.
Cum contribuie Photo Booth-ul la succesul evenimentelor?
Photosnacks vine cu elemente tehnice diferite faţă de restul cabinelor foto de pe piaţă.

Faţă de zecile de companii care închiriază doar o cabină foto cu fundaluri personalizabile şi recuzită tematică, Photosnacks vine cu noi soluţii de marketing” - spune Oana Lapuşneanu, Consultant Photosnacks.
Social Photo Booth-ul poate urca selfieurile şi clipurile video făcute de participanţi direct într-o galerie de website, sau pe toate paginile de social media ale organizatorului. Cu ajutorul unui hashtag prestabilit el poate colecta date de la participanţi, poate organiza cărţi de oaspeţi semnate digital, sau strânge testimoniale.
Cele mai utile funcţionalităţi ale cabinei sunt:
1. Opţiune de Social Sharing: sute de like-uri şi share-uri în mediul online
Principala capabilitate a Photo Booth-ul este posibilitatea de viraliza imaginile de la eveniment. Cu ajutorul unei conexiuni la internet, imaginile pot fi urcate online aproape instant iar cu ajutorului unui hashtag prestabilit ele pot fi strânse în acelaşi album.

Este o oportunitate grozavă pentru a creşte numărului interacţiunilor dintre audienţă şi brand dar şi a numărului de fani ai paginii de Facebook.
“Pentru organizatorii de evenimente, acest gadget este cea mai uşoară metoda de a adăuga componenta de social media serviciilor pe care le oferă.” adaugă Dana Bănică, fondator.
2. Chestionare şi colectare de date
Software-ul cabinei foto îi ajută pe organizatori să integreze chestionare pentru a obţiune feedback real şi relevant de la invitaţi.
Întrebările chestionarelor se stabilesc la începutul serii iar la finalul lor se poate integra o opţiune de cerere a email-ul participanţilor pentru viitoarele eforturi de remarketing.

Colectarea raspunsurilor este simplă şi automată. Pentru că pentru a distribui fotografia sau clipul video facut în cabină, invitaţii trebuie să raspundă la întregul survey, rata de răspuns este de 100%.
3. Testimoniale
O altă funcţie utilă organizatorilor este posibilitatea de a strânge testimoniale de la participanţii la eveniment.
“Testimonialele sunt esenţiale pentru promovarea post eveniment şi pentru câstigarea încrederii în brand. Photo Boothul poate înregistra mesaje de la participanţi sub forma de colaj de video care să încurajeze creşterea numărului de participanţi la ediţiile viitoare.” - Dana Bănică, fondator.
4. Video Host
Dacă natura evenimentului permite, organizatorii pot pre-înregistra un mesaj pe care invitaţii să îl urmărească înainte de a face pozele.
Astfel se crează o experienţă personalizată pentru persoana sau persoanele care folosesc Photo Booth. Alternativ, filmuleţul poate fi un spot/reclamă la un produs abia lansat sau al brandului.
5. Green Screen şi efecte speciale
Obiectele de recuzită, fundalurile personalizabile şi tehnologia green screen prezintă o alte noi oportunităţi.

Acestea pot fi create în linie cu identitatea vizuală a organizatorului precum şi cu diferite tematici - în funcţie de petrecere.
Cât costă să ai acest Photo Booth la eveniment?
Bugetul unui Photo Booth începe de la 299EUR şi poate depăşi 1000EUR în funcţie de complexitatea evenimentului. Photosnacks poate fi la dispoziţia participantilor pentru un minim de două ore sau nedeterminat, pentru evenimentele care depaşesc mai multe zile.
Invitaţii pot face oricâte fotografii doresc, fără ca nota de plată să crească.
Photo Booth-ul se instalează rapid şi usor în orice zonă a petrecerii şi este întreţinut de un asistent tehnic pe toată durata închirierii.
Experienţa Photosnacks schimbă modul în care se fac fotografii la evenimente dar şi metodele prin care brandurile aleg să se promoveze.
Mai multe informaţii legate de experienţa Photosnacks poţi afla pe: www.photosnacks.ro.