O aplicaţie auto care trebuia să poarte denumirea COVID, nevoită să îşi schimbe numele

0
Publicat:
Ultima actualizare:
roata cauciuc masina lux

O companie software din Iaşi este în situaţia inedită de a „reboteza” o aplicaţie auto care împarte numele cu boala cauzată de noul coronavirus.

Dezvoltatorii aplicaţiei COVID lucrau la acest produs de peste un an de zile şi au lansat o versiune beta în această primăvară pentru a ajuta persoanele care vor să se ocupe de reparaţia maşinii, fără a se deplasa la service. Lansarea a avut loc sub un nume provizoriu, ConstatareVideo, din dorinţa de a nu amâna accesul şoferilor şi al mecanicilor auto la un instrument care le uşurează viaţa, în special în contextul limitărilor de circulaţie pe timpul stării de urgenţă.

Echipa din spatele aplicaţiei este amuzată de situaţie, deşi planurile le-au fost date peste cap, se bucură că au evitat la limită să investească în promovarea unui brand cu o conotaţie negativă. Pentru a asigura continuitatea serviciului, site-ul şi instrumentele aplicaţiei ConstatareVideo.ro vor funcţiona provizoriu sub acest nume până la finalizarea noii identităţi.

„COVID era un nume funcţional, care sumarizează cu ce se ocupă afacerea sub forma unei prescurtări de la Constatare Video. Am decis să construim un nume nou, inventat, care nu poate fi confundat cu nimic şi pe care să îl putem consolida ca un brand puternic”, spune Florin Mare, managing partner al Boomerang, consultant de branding.

Aplicaţia realizează comunicarea devizelor de service şi acceptul clientului pentru lucrări şi piese într-un mod rapid şi simplu. Operatorul din service trimite un link cu o constatare video clientului, în care sunt incluse recomandările de piese şi operaţiuni. Clientul acceptă sau refuză cu doar câteva click-uri, această comandă ajunge la service iar apoi maşina poate intra în reparaţii.

„Ideea constatării video ne-a venit din experienţele personale legate de maşini, când trebuia să mergem în service pentru a fi de acord cu anumite operaţiuni sau încercam să comunicăm prin mesaje, iar apoi ne era dificil să le mai identificăm pentru a vedea ce am confirmat şi ce nu” spune Andrei Dănilă, CEO al companiei dezvoltatoare, Code932.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite