Garmin Pay, serviciu de plată contactless, este disponibil prin ING Bank România

0
Publicat:

ING Bank România lansează Garmin Pay, o soluție de plată contactless destinată clienților persoane fizice și juridice ai băncii care utilizează ceasurile Garmin. Portofoliul de soluții de tip wallet oferite de bancă include deja Apple Pay și Google Pay.

 Garmin Pay. FOTO Garmin
Garmin Pay. FOTO Garmin

Cei de la ING susțin că Garmin Pay este o completare a portofoliului lor de soluții de plată. Cifrele băncii arată că aproape jumătate din tranzacțiile contactless ale clienților lor în primul semestru al anului au fost efectuate cu carduri înrolate în aplicații tip portofel digital. Mai mult de jumătate dintre clienții eligibili au deja înrolat cel puțin un card ING în astfel de aplicații, iar 7% utilizează ceasuri inteligente pentru efectuarea plăților. Această evoluție reflectă tendința crescândă a clienților ING de a adopta tehnologiile digitale. 

Activarea și utilizarea Garmin Pay

Pentru a înrola un card, utilizatorii care au un dispozitiv ce permite plățile prin Garmin Pay trebuie să urmeze câțiva pași simpli. După descărcarea pe telefonul mobil compatibil a aplicației Garmin Connect (disponibilă în Google Play și App Store), este necesară crearea unui cont de utilizator în această aplicație, selectarea ceasului compatibil și setarea unei parole din patru cifre. Următorul pas este adăugarea în aplicația Garmin Connect a unui card eligibil emis de către ING Bank România pe numele utilizatorului, după care se urmează ultimele instrucțiuni necesare pentru finalizarea înrolării.

Cu Garmin Pay, clienții ING pot plăti în magazine, prin deschiderea aplicației wallet pe ceas și apropierea de POS. Pentru o siguranță sporită, parola va fi cerută fie o dată la 24 de ore, fie în momentul în care ceasul Garmin este pus din nou la mână.

În plus, Garmin Pay poate fi utilizat și pentru retrageri de numerar de la orice bancomat cu funcția contactless activată, prin apropierea de ATM a dispozitivului pe care este înrolat cardul. De această dată, clienților le va fi solicitată și introducerea codului PIN al cardului înrolat.

În cazul pierderii dispozitivului Garmin, opțiunea de plată poate fi dezactivată instant din Home’Bank, de unde clienții băncii au oricând acces la istoricul plăților și își pot modifica cu ușurință limitele de tranzacționare.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite