Articol publicitar

Cum te pot ajuta SEO și Google Ads să îți maximizezi vânzările

Publicat:

Care este rolul acestor 2 instrumente și cum te pot ajuta să îți atingi obiectivele în afaceri?

Ești în căutare de modalități prin care ai putea să îți maximizezi profitul în anul 2023? Vrei să dezvolți o strategie eficientă, dar nu știi de unde anume să începi? Nu îți face griji! Numeroși antreprenori au trecut exact prin aceleași dileme ca și tine, iar primul pas în dezvoltarea afacerii tale este să alegi instrumentele necesare cu care să pornești la drum. 

cumtepotajutaseosigoogleadssaitimaximizezivanzarile png

Nu mai este o noutate că promovarea în mediul online este esențială în această eră digitală în care trăim. Astăzi, ai la dispoziție o mare varietate de unelte de marketing online care te pot ajuta să crești vizibilitatea afacerii tale și implicit, numărul de conversii. În rândurile care urmează, ne vom focusa atenția asupra a 2 dintre acestea: SEO și Google Ads. Descoperă, în continuare, ce anume reprezintă și cum îți pot fi de folos în atingerea obiectivelor tale. 

Google Ads, instrumentul care aduce rezultate imediate 

Poate ai mai auzit în trecut de Google Ads, dar sub denumirea de Google Adwords. Rebranduit în actuala denumire încă din 2018, acest instrument reprezintă o platformă de promovare plătită, utilizată în toată lumea. 

Cum te poate ajuta Google Ads, te întrebi? Cu ajutorul său, afacerea ta poate ajunge mult mai ușor la potențialii clienți. Mai exact, Google Ads îți pune la dispoziție posibilitatea de a rula campanii sub diferite forme (Pay-per-Click, Ads Display, Remarketing etc) și de a-ți afișa reclamele în paginile de rezultate sau pe diferite alte platforme. 

Avantajul acestui instrument de marketing online este reprezentat de faptul că aduce rezultate imediate, însă acestea sunt condiționate de bugetul pe care ești dispus să îl aloci pentru promovare. 

SEO, strategie puternică pe termen lung 

O afacere de succes are nevoie de o fundație puternică, iar din acest motiv, serviciile de optimizare SEO ar trebui să nu lipsească din strategia de marketing online a nici unei afaceri. Din păcate, însă, mulți antreprenori din țara noastră sunt atât de fermecați de rezultatele rapide obținute prin promovarea plătită, încât nu conștientizează cât de mult ar putea crește afacerea lor în mod organic, cu ajutorul principiilor de optimizare SEO. 

SEO reprezintă un set de instrumente care îți asigură o creștere a vizibilității business-ului în motoarele de căutare. Respectând tehnicile de optimizare SEO pe website-ul afacerii tale, te asiguri că acesta va fi indexat pe o poziție superioară în motoarele de căutare, contribuind la generarea de lead-uri și vânzări. 

Cu toate că rezultatele din investiția în SEO se vor vedea abia după câteva luni de la implementare, afacerea ta se va bucura de o mai bună vizibilitate online pe termen lung, nu doar atunci când vei avea buget de alocat pentru promovare. 

Totuși, cele mai bune rezultate apar atunci când există un echilibru între cele două instrumente. Așadar, nu ezita să le incluzi în strategia ta. 

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite