Cât costă întreținerea timp de 10 ani a unui Bugatti, una dintre cele mai scumpe mașini din lume?

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cumpărarea unui Bugatti nu este singura cheltuială pe care posesorul unei astfel de mașini trebuie să o aibă în vedere.

Bugatti Chiron. Foto: EPA-EFE
Bugatti Chiron. Foto: EPA-EFE

Nou-nouță, în primii 4 ani, întreținerea unei mașini a cărei achiziție costă în jur de 3-4 milioane de euro nu va costa nimic, deoarece firma constructoare se ocupă de întreținerea și service-ul anual, care includ schimbarea uleiului, filtrului de ulei, filtrului de aer, bateriei cheii și lichidului de frână. Sumele au fost dezvăluite de popularul YouTuber, Hamilton Collection.

După al patrulea an, aceste lucruri costă aproximativ 11 mii de euro pe an, și atunci Bugatti recomandă așa-numitul „Passeport Tranquillité”, care costă aproximativ 68 de mii de euro și include și schimbarea uleiurilor diferențialelor, a uleiului cutiei de viteze și a filtrelor acesteia, curele, bujii, antigel și diverse alte fluide și filtre.

Pachetul extins de servicii, care este disponibil pentru Chiron și toate variantele sale, include o vizită anuală la un partener de service oficial Bugatti, asistență rutieră și un kit special de îngrijire a mașinii cu materiale de curățare și detaliere. Fiecare vizită pentru Chiron ar trebui să dureze în jur de 14 ore, dar la fiecare patru ani vehiculul va fi supus unei lucrări „majore” de întreținere de către tehnicieni instruiți, care durează 72 de ore.

Totodată, Bugatti dezvoltă anvelope speciale pentru mașinile sale care costă în jur de 7 mii de euro bucata, iar marca franceză recomandă schimbarea lor la fiecare cinci ani. Un calcul rapid arată că doar în primii cinci ani trebuie să adăugați mai mult de 60 de mii de euro pentru service, iar asta - dacă nu numărăm lucruri precum o cheie de rezervă pentru aproximativ 10 mii de euro, discuri și plăcuțe pentru 44 de mii de euro. 

Dacă mai trebuie să înlocuiți unele dintre componentele principale precum un motor care costă în jur de 840 de mii de euro sau o transmisie de 180 de mii de euro, atunci lucrurile chiar devin serioase, scrie novinite.bg, care preia un articol fakti.bg.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite