Black Friday la eMAG. Când este și ce pregătește compania pentru ”Vinerea Neagră”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

eMAG a organizat astăzi, 6 noiembrie, o conferință de presă în care a anunțat oficial planurile și data când va avea loc Black Friday, precum și o serie de statistici cu privire la consumatori, vânzări și magazin.

Tudor Manea, CEO Grup eMAG. FOTO Adrian Pogîngeanu
Tudor Manea, CEO Grup eMAG. FOTO Adrian Pogîngeanu

Pe scenă au urcat Tudor Manea, CEO Grup eMAG și Irina Pencea, General Manager eMAG România. Sărbătoarea reducerilor din 2023 se va desfășura pe 10 noiembrie și eMAG vine cu peste 2,8 milioane de oferte dedicate Black Friday.

Prezentarea a început cu o serie de statistici din 2023, clienții magazinului au pus în coș în 2023 față de 2022 cu 7% mai multe produse și au cumpărat cu 20% mai multe produse de folosință zilnică.

Gama de produse a magazinului a depășit 17 milioane de produse și a crescut de 17 ori în ultimii 7 ani. Și numărul partenerilor eMAG a crescut de 20 de ori în ultimii 7 ani, ajungând în 2023 la peste 46.000. Tudor Manea a mai vorbit despre:

- beneficiile automatizărilor din depozitele eMAG;

- introducerea chatbot-ului Dana;

- lansarea de shop-in-shop;

- serviciul ”Super Preț”;

- clienții Genius au ajuns la pragul de 600.000, iar produsele Genius au ajuns la 10 milioane;

- eMAG e o companie cu prezență în 3 țări (România, Ungaria și Bulgaria), care au o populație totală de 35 milioane de locuitori și dintre aceștia 9,7 milioane sunt clienți ai magazinului.

Prezentarea  poate fi urmărită integral în următorul clip video.

Irina Pencea, General Manager eMAG România, a prezentat datele legate de Black Friday, ce pregătește magazinul și o sumă de statistici.

Pentru ediția 13 a Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023.

Anul acesta, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday se situează la 57%, în creștere față de anul trecut. Categoriile de produse pe care intenționează să le cumpere sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%)​, haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%​), potrivit unui studiu Kantar România**, iar oferta eMAG ține cont de dorințele lor. Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022, potrivit aceluiași studiu.

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul trecut. 

Livrarea comenzilor de Black Friday

De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.

Soluții de plată 

Anul acesta, peste 2 milioane de clienți eligibili, dublu față de anul trecut, au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet, fără dobândă și fără comision, ​produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday. De asemenea, toți clienții eMAG au la dispoziție soluții de finanțare cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.  

Abonament la livrări nelimitate în patru aplicații

În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius, iar oferta este valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.  

2,8 milioane de oferte, reduceri de peste 390 de milioane de lei 

De Black Friday, pe 10 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse

  • 2 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală
  • 300.000 de electrocasnice mici  
  • 80.000 de televizoare 
  • 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi
  • 80.000 de laptopuri și echipamente IT
  • 80.000 de frigidere și mașini de spălat 
  • 500.000 de produse fashion  
  • 500.000 de produse pentru casă și grădină 

Produse speciale 

  • Peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%
  • Până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă)
  • Până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România
  • Peste 10 kg de aur 
  • 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor
  • Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
  • Ceasuri și bijuterii de lux 
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite