Black Friday: evoMAG serbează şi în stil tradiţional, anunţă noi reduceri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Pentru cine nu s-a înghesuit destul în weekend-ul trecut, mai au o ocazie acum. FOTO Dorin Constanda
Pentru cine nu s-a înghesuit destul în weekend-ul trecut, mai au o ocazie acum. FOTO Dorin Constanda

evoMAG are o nouă campanie de reduceri pe 29 noiembrie la peste 7.000 de produse. Motivul? Rezultatele peste aşteptări din campania trecută, dar şi cererea mare din partea clienţilor care a depăşit cu mult stocurile rezervate din timp, special cu această ocazie.

„Mecanismul e acelaşi ca şi pe 22 noiembrie. Pentru a se asigura că vor beneficia de reduceri, clienţii trebuie, în primul rând, să-şi creeze un cont pe site-ul evoMAG. Cei care se abonează însă la newsletter-ul nostru vor primi ofertele şi reducerile mult mai devreme. Vor avea astfel mai mult timp la dispoziţie să-şi aleagă ce vor dori, iar în momentul demarării campaniei, vor fi mult mai pregătiţi“, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Câteva oferte: laptopuri la preţuri de 950 de lei, tablete care vor costa 250 de lei, imprimante şi espressoare la doar 100 de lei, routere wireless care vor costa 50 de lei şi reduceri care depăşesc 80%. Noua campanie de reduceri pentru Black Friday demarată de evoMAG va lua startul pe 29 noiembrie la ora 00.00. Reducerile vor fi active pe întreaga durată a zilei, în limita stocului disponibil.

De asemenea, pe 29 noiembrie, WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, va oferi reduceri de până la 50% la branduri premium. De această dată vor fi puse la dispoziţia clienţilor aproximativ 3.000 de produse, cu discounturi variabile. Valoarea totală a stocurilor, aici incluzând şi stocurile rezervate la furnizori, este de aproximativ 300.000 de euro.

Şi Toyz.ro, unul dintre cele mai importante magazine online de jucării din România, care face parte din Grupul Evolution, alături de evoMAG şi WatchShop.ro, a pregătit discounturi de până la 40%. Vizate vor fi peste 200 de repere. Reduceri importante, alese din timp, vor fi pe 29 noiembrie şi la sănii, cărucioare şi scaune auto pentru copii.

Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.

Află mai multe despre Black Friday:

Black Friday: Koyos promite reduceri de până la 80% pe 29 noiembrie

După o primă rundă de Black Friday desfăşurată pe 22 noiembrie, în care Koyos.ro a reuşit să onoreze peste 5.000 de comenzi clienţilor săi, Koyos.ro va aduce vineri, 29 noiembrie, o nouă ofertă.

Cum a fost Black Friday pentru modă? Un eveniment de succes de care femeile au profitat cel mai mult

Fashion Days a participat la Black Friday 2013 şi îşi prezintă acum cifrele. Dacă în 2011, Black Friday era de interes doar pentru electrocanisce şi IT, parcursul Fashion Days demonstrează că şi segmentul fashion are potenţial.

Black Friday de două ori la QuickMobile: după 12.000 de produse vândute vineri, încearcă şi săptămâna aceasta

Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.

Bilanţul Black Friday la F64: cu 75% mai multe vânzări şi peste 14.000 de produse comandate de români

De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.

Vinerea Neagră a trecut, dar Black Friday nu s-a încheiat. Care sunt magazinele care încă au reduceri

Black Friday a început, anul acesta, pe 22 noiembrie. Oamenii au inundat site-urile retailerilor online şi au făcut cozi în faţa magazinelor. Totuşi, reducerile de Black Friday nu au ajuns la final.

REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România

„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la magazinul online care a luat sărbătoarea consumistă americană în deşert, adică la eMAG. Dincolo de nebunia din magazine, de pe site-uri, la „ground zero“ lucrurile sunt liniştite.

Omul cu Vinerea Neagră

Iulian Stanciu, CEO şi coproprietar eMAG, glumeşte pe ideea că Black Friday, festival al consumului pe care l-a importat din SUA în 2011, ar putea deveni sărbătoare legală. O glumă care, cine ştie, se va transforma în realitate în 2018 când Stanciu se aşteaptă ca eMAG să valoreze 1,5-2 miliarde de euro.

Black Friday: Informaţii generale despre parcursul de „vinerea neagră“. Domeniul foto-video a mers foarte bine

Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.

Black Friday 2013: Flanco a vândut peste 10.000 de dispozitive mobile

Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.

Black Friday: Cel mai mare magazin pe foto-video are vânzări de un milion de euro şi reduceri la tablete şi telefoane

Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată care sunt reducerile la aparate foto şi care ar fi cele interesante.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite