Black Friday: Koyos promite reduceri de până la 80% pe 29 noiembrie
0
După o primă rundă de Black Friday desfăşurată pe 22 noiembrie, în care Koyos.ro a reuşit să onoreze peste 5.000 de comenzi clienţilor săi, Koyos.ro va aduce vineri, 29 noiembrie, o nouă ofertă.
Clienţii care până acum nu s-au hotărât, vor fi întâmpinaţi cu discounturi de până la 80%, după ce, timp de o săptămână, magazinul online a refăcut stocurile pentru cea mai importantă zi din an în materie de cumpărături.
Printre altele, KOYOS.ro vine cu reduceri de până la 30% la laptopuri, 20% la televizoare, 40% la electrocasnice mari şi electrocasnice mici şi până la 80% la produsele de baie.
În plus, asemenea ediţiei din 22 noiembrie, KOYOS.ro reia tombola organizată vinerea trecută. Un fericit client va primi înapoi, prin tragere la sorţi, întreaga valoare a comenzii pe care o va plasa pe 29 noiembrie.
Câştigatorul de la prima ediţie, a primit înapoi valoarea cumpărăturii sale de 2.086 lei. Detalii despre noua tombolă sunt disponibile şi pe contul de Facebook al KOYOS.ro.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.
Află mai multe despre Black Friday:
Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.
De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.
Black Friday a început, anul acesta, pe 22 noiembrie. Oamenii au inundat site-urile retailerilor online şi au făcut cozi în faţa magazinelor. Totuşi, reducerile de Black Friday nu au ajuns la final.
REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România
„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la magazinul online care a luat sărbătoarea consumistă americană în deşert, adică la eMAG. Dincolo de nebunia din magazine, de pe site-uri, la „ground zero“ lucrurile sunt liniştite.
Iulian Stanciu, CEO şi coproprietar eMAG, glumeşte pe ideea că Black Friday, festival al consumului pe care l-a importat din SUA în 2011, ar putea deveni sărbătoare legală. O glumă care, cine ştie, se va transforma în realitate în 2018 când Stanciu se aşteaptă ca eMAG să valoreze 1,5-2 miliarde de euro.
Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.
Black Friday 2013: Flanco a vândut peste 10.000 de dispozitive mobile
Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.
Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată care sunt reducerile la aparate foto şi care ar fi cele interesante.