Acest motor de căutare găseşte ce vrei, folosind poze şi realitate augmentată
0
Să cauţi pe Internet folosind cuvintele pare demodat, aşa că a apărut o soluţie care te poate ajuta prin imagini.
Blippar a fost lansată în 2012 cu misiunea de a integra realitatea augmentată în obiectele pe care le folosim zilnic, cu ajutorul brandurilor, publicitarilor şi publisherilor. Cu adăugarea unui Blipp pe obiecte precum pagini de revistă sau sticle de ketchip, Blippar ar putea oferi conţinut adiţional consumatorilor prin simpla scanare a Blippului respectiv.
Totuşi, Blippar vrea să meargă chiar mai departe, pentru că a evoluat suficient de mult încât să nu se mai mulţumească cu simpla adăugare de conţinut cu realitate augmentată pentru branduri. Acum, compania vrea să furnizeze realitate augmentată în timp real, printr-un motor de căutare.
De exemplu, dacă cei de la Nike îşi indexează informaţiile, utilizatorii ar putea scana o pereche de adidaşi şi afla instantaneu informaţii despre preţ, valabilitate şi orice îi mai interesează.