O fetiţă de 9 ani l-a „certat“ pe CEO-ul McDonald’s

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Hannah Robertson, în vârstă de doar 9 ani, l-a criticat aspru pe Don Thompson, CEO-ul unuia dintre cele mai cunoscute lanţuri de fast food din lume, în cadrul întâlnirii anuale a acţionarilor, desfăşurate la Chicago, potrivit „National Pubkic Radio“ (NPR).

„Ar frumos dacă nu aţi mai încerca să-i păcăliţi pe copii să mănânce fast food tot timpul“, s-a adresat ea lui Thompson.

Hannah a venit la Chicago alături de mama ei, fondatoarea blogului „Today I ate a rainbow“, în calitate de contingenţi ai unui grup de monitorizare.

„Ne dorim oprirea marketingul agresiv asupra copiilor“, a declarat Sriram Madhusoodanan, organizator al campaniilor naţionale ale grupului de monitorizare.

Aceasta nu a fost prima iniţiativă de acest fel. Acum doi ani, celor de la McDonald le-a fost cerut să renunţe la faimoasa mascotă, Ronald. Cea mai recentă campanie implică influenţa bloggerilor, precum mama Hannei, care vorbesc despre modul în care compania vizează copiii, incluzând jucării în meniurile Happy Meal.

Ca reacţie la presiunile părinţilor, cei de la McDonald au schimbat meniurile Happy Meals, introducând o porţie mai mică de cartofi prăjiţi şi oferind câte un măr.

CEO Thompson a subliniat aceste schimbări, cu scopul de a apăra practicile de marketing ale companiei „Comercializăm fructe şi legume şi dorim ca aceste produse să devină tot mai cumpărate“, a explicat el.

Madhusoodanan doreşte însă mai mult. Grupul său a întocmit o cerere prin care acţionarii să-şi stabilească iniţiativele nutriţionale precum şi impactul asupra obezităţii copiilor, însă şi acestă măsură a eşuat, primind voturile a 6.3 procente din acţionari.

„Nu suntem cauza obezităţii. Nu folosim marketingul pentru a atrage copii, iar Ronald nu este un personaj negativ, ci unul distractiv“, a adăugat Thompson.

Pe de cealaltă parte, tot în cadrul întâlnirii, un alt copil a luat cuvântul. El a vorbit despre donaţiile către diferite şcoli realizate de cei de la McDonald cu ocazia organizării unor evenimente cu scop caritabil precum McCare Night. Astfel, şcolile îndeamnă atât părinţii cât şi copiii să mănânce la McDonald în serile respective pentru a se strânge banii ce vor fi donaţi pentru anumite activităţi şcolare.

„Aşa îşi construiesc loialitatea faţă de brand“, a conchis Madhusoodanan, adăugând că şi acest lucru reprezintă o parte a problemei.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite