FOTO Bărbatul român, fabbricato in Italia. Brandul Antony Morato şi-a deschis magazin în Bucureşti
0
Casual, sport, elegant, pentru 20 şi 50 de ani sunt doar câteva dintre atributele ţinutelor pe care brandul italian Antony Morato le pune la dispoziţie publicului român, odată cu inaugurarea primului magazin din România, pe Calea Victoriei 122 A, din Capitală.
„România va fi locul în care Antony Morato va elibera suflul colecţiilor sale şi, care, cu siguranţă, va deveni o piaţă interesantă şi cu potenţial. Am observat aici o mare energie şi o imensă dorinţă pentru lucruri noi. Cât despre cele mai importante avantaje pe care Antony Morato le va aduce pieţei româneşti şi bărbatului de aici, pot spune: ţinute complete cu un mesaj fashion foarte puternic, mereu accesibile ca preţ“, spune Raffaele Caldarelli, unul dintre fondatorii companiei, care îşi propune, în câţiva ani, să mai deschidă două magazine în Capitală şi altele în oraşele principale, printre care şi Timişoara.

La evenimentul de lansare oficială a colecţiei toamnă-iarnă 2013-2014 au participat Antonio Ricciardi, Fausta Cinque, Sauro Mariani, Raffaele Caldarelli, dar şi vedete locale, printre care Aylin, care a cântat cu bandul său, Liviu Vârciu şi Vladimir Drăghia.

România se alătură, astfel, celor peste 50 de ţări în care brandul Antony Morato este prezent. Antony Morato este un brand 100% italienesc, pe care fraţii Lello, Giovanni şi Tania Caldarelli l-au fondat în 2007. La doar cinci ani de la lansare, compania s-a extins la nivel internaţional, cu o producţie anuală de 4 milioane de unităţi vestimentare, distribuite în aproximativ 3.000 de puncte de vânzare din întreaga lume.
În prezent, Antony Morato se vinde în 30 de magazine mono-brand, în puncte strategice din Europa, Asia, America de Sud, şi în magazine multi-brand, în peste 50 de ţări.


Antony Morato redă consumatorului posibilitatea de a purta haine create pentru propria plăcere, având peste 900 de modele în fiecare sezon, atât pentru consumatorii tineri, cât şi pentru cei vârstnici. Calitatea crescută a materialelor se îmbină perfect cu croielile excepţionale şi cu acurateţea detaliilor. Marcate de stilul cosmopolit, hainele Antony Morato vorbesc despre „Urban Chic“, „High standard Denimwear“ şi „New Fashion“.
