Legumele şi fructele „defecte” se vând ca pâinea caldă în supermarketurile canadiene VIDEO

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lanţul canadian de supermarket-uri Loblaws din Canada are parte de succes în afaceri oferindu-le clienţilor fructe şi legume mai puţin aspectuoase, cu 30% mai ieftine decât cele care se comercializează în mod normal, atent selectate.

La un an după ce lanţul de magazine a demarat perioada de probă a produselor din categoria numită „Imperfecte natural”, la acel moment punând în vânzare doar mere şi cartofi, cererea a crescut atât de mult încât oferta a trebuit să fie diversificată, urmând să fi introduse mai multe tipuri de legume şi de fructe „urâte”, dar la fel de gustoase, printre care ardei, ceapă şi ciuperci. 

„Când vine vorba despre produse, canadienii ştiu că frumuseţea înseamnă mai mult decât aspect”, a declarat vice-preşedintele senior al lanţului Loblaw, Ian Gordon, citat de postul de televiziune CBS.

Linia de produse „defecte” mai este prezentă şi în alte magazine precum Real Canadian Superstore, Zehrs sau Your Independent Grocer. 

Campania prin care clienţii sunt îndemnaţi să cumpere legume şi fructe defecte a fost lansată şi în Franţa, încă din anul 2014, cu titulatura „Fructe şi legume fără glorie”, ca o încercare de a combate risipa de hrană. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite