Cum îşi consolidează Apple poziţia de lider pe piaţa tabletelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
iPad se lansează azi în versiunea Mini
iPad se lansează azi în versiunea Mini

Apple mizează pe vânzările în şcolile americane pentru a-şi păstra supremaţia pe piaţa tabletelor. Azi lansează şi versiunea mai mică şi mai ieftină a iPad, anticipatul model Mini.

Şcolile din San Diego, de exemplu, au cumpărat în acest an 25.000 de iPad-uri, relatează Bloomberg.

"Este vorba de factorul «cool». Elevii sunt super motivaţi", a declarat Julie Garcia, profesor de matematică la o şcoală de gimnaziu.

Pentru şcolile din întreaga ţară atractivitatea tabletelor Apple este dată şi de preţ, nu numai de conţinut, astfel că, în contextul economiilor bugetare, ar putea fi interesate de versiunea mai ieftină a iPad, care va avea un ecran de 7,85 inci în loc de 9,7 inci şi un preţ de 249 de dolari în loc de 499-829 de dolari.

Stil de viață

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite