TOP 10 cele mai vândute cărţi de „self-help“ pe care nu trebuie să le ratezi
0
Cărţile din categoria „self-help“ au cunoscut un real avânt la finele mileniului trecut, iar cererea pentru acest tip de lucrări rămâne una ridicată, din moment ce peste 2.000 de titluri noi sunt publicate anual. Cele mai multe dintre aceste cărţi îţi „vând“ promisiunea de a îmbunătăţi unele aspecte din viaţa ta - de a te ajuta să obţii mai mult succes, de a câştiga încredere, a renunţa la fumat sau de a găsi partenerul de viaţă ideal.
How to Win Friends and Influence People, Dale Carnegie
Publicată iniţial în anul 1937 şi actualizată ulterior în 1981, cartea cu titlul: How to Win Friends and Influence People (Cum să câştigi prieteni şi să devii influent) a fost tradusă în nu mai puţin de 36 de limbi şi reprezintă una dintre cel mai bine vândute cărţi de self-help (auto-ajutor) tipărite vreodată.
Problema nu este ignoranţa, ci lipsa de acţiune. Scopul acestei cărţi scrise de Dale Carnegie este să reafirme, să ilustreze, să scoată la lumină şi să glorifice o mulţime de adevăruri vechi şi fundamentale, să vă îmboldească şi să vă determine să faceţi ceva pentru a le aplica.
Vânzări totale: peste 16 milioane de exemplare
The Secret, Rhonda Byrne
Cartea The Secret (Secretul), scrisă de Rhonda Byrne, a ajuns rapid în atenţia întregii lumi în 2006, după ce a fost prezentată de Oprah Winfrey în Statele Unite şi s-a poziţionat în topul listei bestseller a New York Times timp de 146 de săptămâni. Ideea de bază a cărţii se bazează pe "legea atracţiei", iar autorul susţine că dacă te gândeşti puternic la ceva anume, obiectul gândirii tale va deveni realitate.
Aceasta perspectivă a fost deseori ridiculizată pe motiv că oferă soluţii mai puţin practice şi nerealiste la problemele concrete. Indiferent dacă este utilă sau nu, această carte a reuşit să genereze venituri brute de peste 300 de milioane dolari de la publicarea sa - ceea ce demonstrează că autorul, cel puţin, cunoaşte secretul succesului.
Vânzări totale: peste 20 milioane de exemplare