Cele mai trăsnite comenzi de room service. Obiceiuri stranii ale turiștilor, dezvăluite de angajații hotelurilor
0Un nou raport al Hotels.com a dezvăluit cele mai ciudate cereri de room service adresate partenerilor săi, hoteluri de lux, din întreaga lume.
Într-un astfel de caz, o femeie a cerut o cada plină cu apa plată Evian pe care urma să o folosească în rutina de seara o copilului ei.
Un alt turist a avut o cerința și mai trasnită, solicitând hotelului la care era cazat să întocmească un meniu personalizat fără alergeni pentru animalul său de companie, transmite CNN.
Printre aceste povești se mai regăsesc și cele despre solicitările absurde făcute de turiști, unii cerând serviciului de room service să le aducă o pâine întreagă prăjită și arsă, lapte proaspăt de capră sau 2 kilograme de banane.
Și, în cele din urmă, un turist a cerut anagajaților să bată palma cu el în momentul în care îi aduc comanda, pentru a se asigura că solicitarea lui pentru room service a fost citită în integralitate.
Turiști care au un comportament nepotrivit
Un turist a încălcat regulile Serviciului Parcurilor Naționale și a aruncat o pungă de pufuleți într-o peșteră din New Mexico. Acesta a provocat „o schimbare la nivel mondial” în ecosistemul microbian fragil al Carlsbad Caverns.
În Hawaii, scările Haiku din insula Oahu sunt închise din 1987, dar oamenii încă își riscă viața pentru a le vizita. Paisprezece persoane au fost arestate recent pentru că au accesat cele 4.000 de trepte, care sunt interzise nu doar din cauza pericolului pentru vizitatori, ci și pentru a proteja resursele naturale.
Un alt turist a provocat anul trecut devierea unui zbor australian a fost obligat să plătească peste 5.000 de dolari pentru combustibil.