A început votarea în competiția Destinația Anului 2023 pentru susținerea destinațiilor turistice din România

0
Publicat:

Din 21 martie 2023 a început votul în Competiția Destinația Anului 2023, cu misiunea de a susține destinațiile turistice din România ca branduri puternice în industria turistică

Brașov, la categoria  "Orașe care inspiră" Sursa Foto Destinația anului
Brașov, la categoria "Orașe care inspiră" Sursa Foto Destinația anului

În 2023, nominalizările acoperă nouă categorii de destinații turistice

"Orașe care inspiră" (categorie prezentată de BCR): Brașov, Constanța, Iași, Oradea, Râmnicu Vâlcea, Timișoara sunt destinațiile nominalizate.

"Tărâmuri cu istorie și tradiție": Tărâmul Sfinților Botoșani, Ținutul Mănăstirilor din Bucovina, Țara Făgărașului.

Comori naturale (categorie prezentată de Asociația de Ecoturism din România): Pădurea Craiului Munții Apuseni, Geoparcul Carpaterra, Țara Dornelor, Țara Hațegului, Eco Maramureș, Ținutul Zimbrului Neamț, Colinele Transilvaniei, Băile Tușnad.

Stațiuni turistice: Mamaia, Ocnele Mari, Polovragi, Rodna, Săcuieu, Vama Buzăului.

Parcuri de distracție și aventură: Brizo, Dino Parc Râșnov, Dinosaur World Transylvania, Paradis Land Neptun, Zaga Zaga.

Atracții cultural-educative: Muzeul Astra Sibiu, Castelul Bran, Live Music Summer Camp Brezoi, Muzeul Maramureșului, Museum of Romanian Records, Cetatea Oradea, Cetatea de Scaun a Sucevei.

Resort-uri: Alma Health & Spa Retreat, Bacolux Koralio, Dana Resort, Green Village Resort, Teleferic Grand Hotel.

Boutique (categorie prezentată de EpicVisit.com): Akasha Wellness Retreat, Conacul Archia, Atra Doftana, Castle Hotel Daniel, Conacul lui Maldăr, Pleiada Boutique Hotel, Casa de Sub Munte.

 Experiențe Gastronomice (categorie prezentată de Asociația Gastro Local): Casa Terra, Punct Gastronomic Local Bilbor, Gastro Local Alina Tonie, Gastro Local Delia Gal, Restaurant Kibuț, Valea Verde Retreat.

"Suntem convinși că votul publicului și al experților va ajuta, împreună cu rezultatele cercetării revoluționare Destinația Anului, la promovarea celor mai atractive destinații turistice din România. O destinație de succes are trei componente: un brand recunoscut și cu putere în creștere, dezvoltare a produsului turistic recunoscută de experți și o comunitate locală dornică de afirmare. Vocea publicului este luată în calcul de două ori: prin sondajul sociologic Cercetarea Destinația Anului și prin numărul de voturi exprimate pe platforma destinatiaanului.ro. Mobilizarea comunității din jurul unei destinații poate înclina balanța decisiv", a declarat Mihai Bârsan, fondator Destinația Anului.

100 de destinații turistice din România s-au înscris formal în Clubul Destinația Anului

Clubul Destinația Anului susține destinațiile turistice din România în efortul lor de afirmare ca branduri puternice în industria turistică. Clubul organizează evenimentul anual Competiția Destinația Anului, care premiază cele mai bune destinații turistice din România în fiecare an. Mai multe informații despre Clubul Destinația Anului și Competiția Destinația Anului pot fi găsite pe site-ul www.destinatiaanului.ro.

Destinația Anului este o competiție prezentată de PrimaTV, organizată în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, Alianța Pentru Turism, Institutul Orașelor Vizionare (IOV), Asociația Cred în România, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Asociatiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice București, Asociația Gastro Local și Asociația de Ecoturism din România (AER). Adevărul, Click-parteneri media.

În urma nominalizărilor primite din partea publicului, peste 100 de destinații turistice din România s-au înscris formal în Clubul Destinația Anului, iar 66 dintre acestea au trecut de faza preliminară, fiind nominalizate pentru titlul de Destinația Anului.

Călătorii



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite