Ferrari va produce prima mașină electrică „zgomotoasă”. Când ar putea fi lansată

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Planul Ferrari de a construi un model electric marchează un pariu îndrăzneț și costisitor pentru un producător auto de lux renumit pentru motoarele sale puternice și puternice cu ardere.

Mașină Ferrari de culoare roșie pe care este afișat numărul 7
Ferrari va construi un model electric

Se cunosc puține lucruri despre mașina electrică pe care o va produce Ferrari, care nu este programată pentru lansare până în al patrulea trimestru al anului 2025. Cu toate acestea, noțiunea de motor electric a declanșat deja o dezbatere aprinsă în comunitatea auto și printre colecționarii bogați de mașini.

O mare parte a dezbaterii se concentrează pe sunetul motorului. Trenurile motopropulsoare Ferrari sunt apreciate pentru simfonia lor de hohote, zgomote, pop și zgomote înalte. Motoarele electrice sunt în mare parte silențioase.

Vigna a spus că acustica de putere a Ferrari va fi întotdeauna „autentică”, ceea ce înseamnă că firma nu va încerca să recreeze sunetul unui motor cu ardere prin programe audio false. El a sugerat, totuși, că ar putea amplifica sau arăta mai bine sunetul natural al unui motor electric.

Motorul electric nu este tăcut”, a spus el. „Există o modalitate de a-l lăsa să se joace într-un mod unic.”

Vigna a adăugat că sunetul motorului este doar o parte din experiența emoțională a conducerii supermașinii.

„Tu interacționezi cu ochii, cu urechile, cu întregul tău corp”, a spus el. „Când vorbești despre experiența Ferrari, despre trăsăturile de conducere într-o mașină, vorbești despre a avea o emoție unică atunci când ești în mașină. Pentru că este vorba despre accelerație liniară, accelerație laterală, experiență de frânare, schimbare cutie de viteze. Deci sunt multe dimensiuni, nu doar sunetul.”

Vigna a refuzat să ofere proiecții pentru prețul sau vânzările generale ale Ferrari-ului complet electric. El a spus că producătorul auto va continua să ofere clienților posibilitatea de a alege motoare cu ardere internă și hibrizi alături de modelul electric. Ferrari, a spus el, va rămâne „neutru din punct de vedere tehnologic”, ceea ce înseamnă că va lăsa clienților posibilitatea de a-și alege sistemul de propulsie, scrie CNBC.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite