Jocurile Olimpice de la Soci: mai multe companii media din lume şi-au modificat logourile pentru a susţine homosexualii
0Ziua de vineri a avut o însemnătate aparte pentru o serie de companii media de pe glob, care au decis să-şi modifice logo-urile, introducând în siglele lor culorile curcubeului, în semn de sprijin faţă de comunităţile gay.
Subiectul a fost comentat de huffingtonpost.com, care a notat că debutul Jocurilor Olimpice de la Soci a dus la crearea unui nou trend în media. Spre exemplu, „The Guardian“ şi-a modificat vineri logo-ul, litera „G“ fiind animată de culorile curcubeului. În acelaşi stil, televiziunea britanică Channel 4 a renunţat la sigla clasică, în alb şi negru şi a apelat la culorile specifice comunităţilor gay.
Revista britanică „New Statesman“ şi-a modificat logo-ul de pe contul de Twitter, literele „NS“ fiind rescrise în culorile curcubeului. Şi Google şi-a schimbat vineri motorul de căutare, pentru a marca debutul JO de la Soci şi pentru a milita pentru drepturile persoanelor gay. Mai mult, a fost publicat şi un mesaj în acest sens: „A practica sport este un drept al omului. Fiecare individ trebuie să aibă posibilitatea de a face sport, fără discriminări de orice fel şi în spiritul Jocurilor Olimpice, care înseamnă înţelegere reciprocă în spiritul prieteniei, al solidarităţii şi al fairplay-ului“.