În plină criză economică, FC Barcelona pare în siguranță: catalanii au cel mai mare contract de sponsorizare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

		    Mediafax | Barcelona nu pare afectată de contextul economic deficitar
Mediafax | Barcelona nu pare afectată de contextul economic deficitar

Președintele Barcelonei a analizat situația economică a echipei sale, declarând că spaniolii sunt în siguranță din punct de vedere financiar.

Criza economică nu i-a iertat nici pe granzii Europei. Președintele FC Barcelona, Sandro Rosell, a analizat situația economică a echipei sale, în condițiile în care problemele financiare nu au ocolit Spania.

Rusell se arată optimist în privința bugetului echipei sale și nu întrevede riscuri reale în viitorul acesteia. „Criza economică poate afecta Barcelona doar în cazul în care unul dintre sponsorii noștri au probleme. Mediapro, Nike și Qatar Foundation sunt principalii furnizori care bagă bani în clubul spaniol„, a comentat președintele clubului pentru site-ul Sport.

În 2006, Barca a avut trecut pe tricou logo-ul UNICEF, lucru pentru catalanii au plătit 1,5 milioane de euro. De la înființare, în 1899 și până în 2010, Barcelona nu a avut niciodată inscripționat vreun sponsor pe echipament.

Sponsorul care a schimbat acest lucrur este Qatar Foundation. Acordul între cele două părți valorează 30 de milioane de euro pe an, iar Barca a devenit clubul cu cel mai mare contract de sponsorizare pentru tricou, devansându-i pe cei de la Manchester United și Real Madrid (cu câte 23 de milioane anual) și Bayern Munchen (16 milioane de euro pe an). Mediapro aduce catalonilor aproximativ 160 de milioane de euro.

În 2011, Barcelona a primit acceptul UEFA să afișeze doi sponsori pe echipamentul din jocurile europene. Clubul catalan a cerut oficialilor permisiunea să mențină sigla UNICEF în meciurile din cupele europene. Forul european a acceptat cererea, iar Barca a jucat cu numeșe Quatar Foundation afișat pe tricou.

Sport

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite