Halep, lista actuală a sponsorilor se va micșora: Explicațiile unui specialist în marketing sportiv
0Simona Halep (31 de ani, 10 WTA) va duce o luptă uriașă, în următoarea perioadă, nu doar pentru a avea șansa de a reveni în circuitul WTA, dar și pentru a-și curăța imaginea, serios șifonată după ce o substanță interzisă de categoria EPO, Roxadustat, a fost găsită în organismul ei.

Având în vedere că „Simo“ e, oricum, pe final de carieră, se poate spune chiar că miza ei principală, în acest moment, e să dovedească, în mod clar, că n-a trișat, că n-a folosit o substanță interzisă cu dorința explicită de a-și crea un avantaj fizic necuvenit. Cu siguranță însă, drumul va fi lung și plin de momente dificile.
Iar până să vedem dacă Halep a fost victima neglijenței staffului sau nu, ea va suferi și unele pierderi financiare destul de importante! Pe lângă banii din turnee, „Simo“ va rămâne și fără sponsorii ei din străinătate, chiar dacă partenerii ei din țară, printre care Banca Transilvania și Dedeman, și-au exprimat deja susținerea pentru ea.
În dialog cu Eurosport, Valentin Popescu, specialist în marketing sportiv, a explicat ce va urma pentru Simona, din punct de vedere comercial, cât timp va fi implicată în acest caz de dopaj.
Ce a declarat Valentin Popescu?
*Reputația e mai importantă decât banii! Cel mai probabil, sponsorii din țară, care au contracte cu Halep, o vor susține. Și e de înțeles. Simona are contracte vechi în România. Contracte din care acum nimeni nu vrea să piardă, iar cel mai la îndemână e că acestea să continue în acesta cheie în care sportivă noastră vrea să-și demonstreze nevinovăția. E perfect de înțeles.
*Halep are și sponsori internaționali și, cel mai probabil, contractele acestea vor avea mult de suferit. Aici Simona va pierde mult în plan financiar. Și e de înțeles, cel puțin o perioada, brand-urile mari vor evita acest scandal. Au fost nume mari din sport cărora li s-a întors spatele din partea sponsorilor, ba mai mult, au plătit și despăgubiri.
*Halep a fost o luptătoare și tot timpul s-a remarcat prin ambiție. De această dată, cred că lupta ei se duce cu ea însăși. În plan personal, Simona a trecut în acest an prin multe încercări. Noi n-avem ce să judecăm. Ne-a adus atâta de multe bucurii, încât e clar că România e datoare să o menajeze și să o ajute.
*Halep n-a fost niciodată ahtiată după partea financiară. Se știe potențialul uriaș pe care îl avea în acest sens și care a rămas mult timp nevalorificat. Asta înseamnă că, mai mult că sigur, nu partea financiară o interesează acum, în mod special. Frământările Simonei sunt mai degrabă legate de latura morală și sportivă. Și aici lupta se duce, în primul rând, cu ea.
Sponsorii Simonei Halep
*Dedeman
*Dorna
*Rexona
*Banca Transilvania
*Avon
*Nike
*Mercedes
*Hublot
*Wilson
*Urban Monkey
*Desse Barings Brother Bank