Pro TV se menţine în topul audienţelor: show-ul „Românii au talent“, urmărit de peste patru milioane de români

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea de-a patra ediţie a show-ului „Românii au talent“, difuzată vineri, 3 aprilie, la Pro TV, a avut o audienţă medie de peste patru milioane de români în fiecare minut. Cu toate că cifrele au fost mai mici faţă de episodul de săptămâna trecută, Pro TV se menţine la o distanţă considerabilă de posturile concurente.

Emisiunea „Românii au talent“ s-a clasat, şi în această săptămână, în topul audienţelor, la nivelul întregii ţări. Kanal D a ocupat cea de-a doua poziţie, cu serialul „Trădarea“, în timp de Antena 1 s-a clasat abia pe locul cinci, cu filmul „BD în alertă“, scrie Paginademedia.ro

„Românii au talent“: audienţă la nivel naţional

Pe intervalul orar 20:30-23:10, la nivel naţional, emisiunea „Românii au talent“ a fost urmărită de 4,16 milioane de români pe minut, cu 400 de mii de telespectatori în minus faţă de ediţia de săptămâna trecută, când a fost înregistrat vârful celui de-al cincelea sezon al show-ului de la Pro TV. Kanal D, plasat pe locul al doilea, au avut o medie de 1,35 de milioane de telespectatori, cu 200 de mii în plus faţă de săptămâna trecută. Antena 1 se menţine pe cea de-a cincea poziţie, cu doar 460 de mii de telespectatori, ceea ce înseamnă de nouă ori mai puţin faţă de postul concurent, Pro TV.

„Românii au talent“: audienţă la nivel urban

La oraşe, emisiunea „Românii au talent“ a fost urmărită de aproape două milioane de persoane, în fiecare minut. Poziţiile următoare au fost ocupate de posturile Kanal D, cu 750 de mii de telespectatori, urmat de Antena 3, cu 380 de mii de telespectatori. Locul patru i-a revenit Antenei 1, cu 260 de mii de telespectatori.

„Românii au talent“: audienţă la nivel comercial

Pe segmentul comercial, „Românii au talent“ a adunat în faţa micilor erane 1,15 milioane de persoane, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani. Pro TV se menţine la distanţă şi pe acest segment, faţă de Kanal D şi Antena 1, cel dintâi ocupând cea de-a doua poziţie, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu audienţe de nouă ori mai mici decât Pro TV, potrivit datelor oferite de Paginademedia.ro.

TV

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite