„MasterChef“, preşedinte. Show-ul de la Pro TV, mult peste emisiunile cu Ponta şi Iohannis

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dacă ar fi o persoană, „Masterchef“ ar fi un candidat cu o opţiune serioasă pentru câştigarea Alegerilor prezidenţiale 2014. Show-ul culinar de la Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă luni seara, în intervalul, 20.30-22.00, în care s-a suprapus cu emisiunile electorale ale celor doi candidaţi din turul 2 al prezidenţialelor: Victor Ponta (România TV) şi Klaus Iohannis (Realitatea TV).

Show-ul din bucătăria „MasterChef“ pare să fie mult mai pe gustul românilor decât cel din lumea politică. Pro TV a fost lider de audienţă luni seara, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

La nivelul întregii ţări, emisiunea a înregistrat 10,1  puncte de rating şi 18,8% share, fiind urmărită, în medie, pe minut, de 1,84 milioane de români. Şi la nivel urban postul Pro TV a fost lider de audienţă, cu 9,4 puncte de rating şi 17,5% share, fiind urmărit, în medie, pe minut, de 955.000 de telespectatori din marile oraşe.

Victor Ponta şi Klaus Iohannis, cei doi candidaţi ajunşi în turul 2 al Alegerilor prezidenţiale 2014, au fost invitaţi, luni seara, în două emisiuni separate. Victor Ponta s-a aflat în studioul România TV, în timp ce Klaus Iohannis a fost invitat la Realitatea TV.

Apariţia premierului la România TV a fost urmărită de aproximativ 680.000 de români (rating 3,7 şi share 6,8%), iar postul s-a clasat pe locul 4 la nivel naţional, după Pro TV, Kanal D (serialul turcesc „Trădarea“) şi Antena 1 (show-ul „Hell’s Kitchen“).

Klaus Iohannis a strâns în faţa micilor ecrane un număr un pic mai mic de telespectatori decât contracandidatul său: 627.000 de români (3,4 puncte de rating şi 6,7% share), iar Realitatea TV s-a clasat pe locul 6 în topul audienţelor la nivel naţional, după Antena 3 (locul 5, cu emisiunile „Subiectiv“ şi „Sinteza zilei“).

TV

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite