Marea Unire dintre KFC şi MC Donald's, într-o campanie inedită de Ziua României
0
MC Donald's şi KFC, cele mai mari branduri de fast food din România, au lansat o campanie inedită de Ziua Naţională a României, promovând ideea de unire.
Cele mai mari branduri de fast-food din România şi-au dat mâna pentru a sărbători 1 Decembrie într-o manieră inedită: fiecare promovează produsele celuilalt, lăsând de-o parte rivalitatea.
Pe paginile oficiale de Facebook, KFC îşi salută fanii care preferă cartofii prăjiţi de la MC Donald’s lângă puiul crocant, în timp ce MC Donald’s laudă celebrul sos de usturoi de la KFC.
Ambele branduri au lansat campania sub sloganul „Trăiască capra vecinului“, titlu folosit luna trecută de publicaţia PressOne pentru campania împotriva invidiei. PressOne a dăruit unro redacţii - Recorder, Pro TV, HotNews, Europa FM şi Times New Roman - câte o statuie simbolică, sub formă de capră.