Formatul „Câştigă România“ va fi produs în SUA de Whoopi Goldberg. Celebra actriţă, laude pentru emisiunea de la TVR

0
0

Formatul românesc „Câştigă România!“, prezentat de Virgil Ianţu la TVR 2, va fi adaptat pentru publicul american. Actriţa Whoopi Goldberg va fi producătoarea show-ului, care se va intitula „Win Your Country“.

Creat de compania Zucchero Media în România, formatul „Câştigă România“ a fost achiziţionat în Statele Unite de compania de producţie a actriţei Whoopi Goldberg, One Hoe, în parteneriat cu 44 Blue Production. 

Varianta americană „Win Your Country“ este în curs de dezvoltare şi nu a fost anunţată încă televiziunea care va difuza show-ul, scrie deadline.com. 

„Ne place natura civică a acestui spectacol şi accentul pozitiv pe unitate şi identitate, oferindu-le jucătorilor şi publicului şansa de aprofunda ceea ce oamenii numesc acasă şi de a se distra la un concurs interesant“, a spus Goldberg. 

„Credem că publicul american se va bucura de «Win Your Country». Şi Small World, 44 Blue şi Noah Bonnett sunt partenerii perfecţi pentru a o aduce la viaţă aici“, a adăugat actriţa. 

Castiga romania foto tvr 2

Virgil Ianţu prezintă „Câştigă România“ la TVR 2

Actriţa Whoopi Goldberg, alături de Tom Leonardis sunt producătorii executivi din partea One Hoe, iar Stephanie Noonan Drachkovitch şi Dan Snook din partea  companiei de producţie 44 Blue.

„Am produs până acum două show-uri apreciate de critici, alături de Whoopi şi Tom, iar noi căutăm mereu să cream împreună conţinut interesant.  Când am văzut «Win Your Country» am ştiut că se potriveşte perfect pentru brand-ul Whoopi, plin de de umor şi distracţie în familie. Formatul nu ar putea fi mai relevant şi aşteptăm cu nerăbdare să îl aducem în S.U.A“, a declarat Noonan Drachkovitch. 

Show-ul de cultură generală cu concurenţi care trebuie să răspundă la întrebări de bază despre ţara lor mai este în curs de dezvoltare în Canada şi a fost „rezervat” şi în Franţa. 

Despre emisiunea „Câştigă România“

Concursul de cultură generală difuzat de TVR 2 a fost remarcat şi la nivel internaţional. În 2017, „Câştigă România!“ s-a lansat pe piaţa internaţională sub numele de „Win your country“, iar în premieră, producţia TVR a fost selecţionată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). 

Concursul de cultură generală a primit la cea de-a 16-a ediţie a premiilor votate de publicul revistei TV Mania trofeul pentru „Cea mai bună emisiune concurs“, iar anul acesta a fost selectat în finala „International Format Awards 2018“, la secţiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiţie internaţională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

În fiecare ediţie, în platoul emisiunii se află trei concurenţi care trebuie să răspundă corect mai multor întrebări de cultură generală şi să străbată, virtual, mai multe judeţe de pe harta României. Fiecare concurent trebuie să-şi aleagă de pe harta României un judeţ de graniţă ca punct de plecare. Misiunea concurentului este să ajungă într-un judeţ tot de graniţă, ales de calculator. Concurenţii trebuie să răspundă la întrebări de cultură generală ce au legătură cu judeţele „prin care trec“. În ultima etapă rămâne un sigur jucător, cel care a răspuns la cele mai multe întrebări.

Virgil Ianţu a postat un mesaj pe pagina personală de Facebook, prin care anunţă „noua recunoaştere internaţională“.  

„O nouă recunoaştere internaţională! Veşti bune din America pentru «Câştigă România!» - «Win your country!» Felicitări #zuccheromedia, bravo #Tvr2, mulţumim publicului!“, a fost mesajul prezentatorului de la TVR 2. 

TV


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri