Cele mai mici diferenţe de audienţă din acest sezon între show-urile Vocea României şi X Factor: cum şi-au împărţit telespectatorii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Juriul de la „X Factor“: Ştefan Bănică, Delia şi Horia Brenciu FOTO Antena 1
Juriul de la „X Factor“: Ştefan Bănică, Delia şi Horia Brenciu FOTO Antena 1

Confruntarea directă dintre show-urile Vocea României, de la Pro TV, şi „X Factor“, difuzat de Antena 1, a fost foarte strânsă în ceea ce priveşte cifrele de audienţă, chiar dacă postul din Pache Protopoescu a fost şi de această dată pe primul loc.

„Vocea României“ şi „X Factor“ s-au intersectat aproape trei ore şi jumătate, de la 20.30 până aproape de miezul nopţii, iar diferenţele de audienţă au fost mai mici decât la ediţiile precedente, după cum notează site-ul Paginademedia.ro.

Pe toate cele trei targeturi (naţional, urban şi comercial), show-ul de la Pro TV a fost lider de audienţă. Astfel, la nivelul întregii ţări, „Vocea României“ a ţinut în faţa micilor ecrane o medie de 1,19 milioane de români, în timp ce „X Factor“ a atras 1,15 milioane de telespectatori pe minut. 

La nivelul publicului din oraşe, cea de-a treia gală live „Vocea României“ a fost urmărită de 758.000 de telespectatori, iar ediţia în care Delia şi-a ales concurenţii care ajung în etapa duelurilor de la „X Factor“ a avut 655.000 de privitori. 

Clasamentul a rămas neschimbat şi în ceea ce priveşte targetul comercial, Pro TV fiind pe primul loc, cu 446.000 de telespectatori, Antena 1 ocupând locul secund, cu 342.000 de telespectatori, după cum scrie Paginademedia.ro.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite