Ce servicii includ abonamentele medicale şi care sunt avantajele pentru companii şi angajaţi

Ce
servicii includ abonamentele medicale şi care sunt avantajele pentru companii
şi angajaţi

Pandemia de coronavirus a dat întreaga lume peste cap, iar sănătatea, poate înainte uşor ignorată, a ajuns acum în prim plan. Abonamentele medicale pot fi un prim pas spre a avem grijă de sănătatea noastră.

MedLife a conceput mai multe programe de sprijin atât pentru companii, cât şi pentru abonaţi, în aşa fel încât să te poţi preocupa de starea ta de bine, fără a te confrunta cu anxietatea care vine la pachet cu situaţia actuală. Companiile reuşesc astfel să îşi protejeze angajaţii şi clienţii, iar abonaţii pot beneficia de consultaţii, analize, servicii de imagistică şi de spital, atât preventiv, cât şi pentru a-şi gestiona afecţiunile curente.

Digitalizarea serviciilor medicale: de la consultaţii online la Ora de Sport şi consiliere psihologică

Ultimul an ne-a arătat cât de important este să fim pregătiţi în orice situaţie, iar digitalizarea serviciilor a devenit regulă în multe domenii. Pentru siguranţa pacienţilor, MedLife oferă consultaţii şi servicii de medicina muncii online pentru abonaţi şi pentru companii.

MedLife a fost prima companie privată de sănătate care a lansat platforma de consultaţii online. Astfel, pacientul poate intra în contact cu doctorul prin videoconferinţă şi îşi primeşte diagnosticul şi tratamentul. Pentru cazurile unde prezenţa fizică nu este necesară, posibilitatea consultaţiilor online este esenţială, în special pentru cei care amână vizita la medic din cauza fricii. În acest mod, serviciile de prevenţie sunt duse la un alt nivel: poţi merge la doctor să îţi tratezi o afecţiune, nu este necesar să amâni şi nici nu te expui riscului contaminării cu noul coronavirus.

Perioada pandemiei de coronavirus a fost şi este în continuare încărcată de anxietate şi de sentimente confuze. Există persoane care se confruntă cu atacuri de panică sau cu incapacitatea de a gestiona unele situaţii şi au nevoie de cineva care să îi ghideze. Tocmai pentru a încerca să uşureze “povara” unei perioade încărcate de nesiguranţă, MedLife oferă abonaţilor serviciul de consiliere psihologică pentru situaţii de criză.

Un alt avantaj pus la dispoziţie de către MedLife încă de la începutul stării de urgenţă din România este <Ora de Sport> pentru a contracara efectele neplăcute ale sedentarismului, atât pe plan fizic, cât şi pe plan psihic. Ora de Sport permite abonaţilor să facă mişcare de acasă, sub îndrumarea unui specialist. O minte sănătoasă într-un corp sănătos!

Pentru că nu putem şti exact când apare o problemă, cu atât mai mult în aceasta perioadă, şi pentru că e reconfortant să ştim că avem mereu la dispoziţie sfatul specialistului, MedLife oferă companiilor un serviciu de hotline medical care funcţionează non stop, 24/7. Angajaţii beneficiază de consiliere, informaţii şi sfaturi medicale, precum şi de  monitorizarea şi gestionarea cazurilor medicale. În plus MedLife oferă companiilor un medic dedicat care oferă consiliere la distanţă şi sfătuieşte angajaţii referitor la ce pot face în cazul în care au un caz pozitiv în firmă sau dacă au avut contact cu o persoană pozitivă, cum se pot proteja, care sunt principalele simptome ale virusului, cum se interpretează testele COVID.

Cum ne putem întoarce la muncă fără teamă?

Este mai bine să previi o afecţiune decât să o tratezi: câştigi timp, bani şi sănătate. Cu această idee în minte, echipa MedLife a dezvoltat două programe de prevenţie: Programul de screening pentru comorbidităţi pentru afecţiunile curente cu care se confruntă pacienţii şi programul de screening post COVID- 19 pentru a adresa posibilele probleme care pot apărea pe termen scurt şi mediu la pacienţii care au fost infectaţi cu noul coronavirus.

Pachetul pus la dispoziţie de către MedLife oferă consultaţii de specialitate pe medicină internă atât online, cât şi offline, investigaţii de laborator pentru identificarea noului coronavirus şi triaj medical la sediul companiei.

Pe lângă suportul medical şi organizaţional, o persoană cu COVID-19 are nevoie şi de empatie şi compasiune, de aceea MedLife a conceput un Ghid pentru combaterea discriminării angajaţilor care se reîntorc la locul de muncă după ce au avut COVID-19. Trebuie să ne comportam firesc, ca şi înainte, cu un angajat care revine din concediu medical, după ce a fost infectat. Nu-i discrimina pe cei care au avut COVID-19!

Vaccinul împotriva COVID-19 - mergem împreună spre normalitate

MedLife şi-a propus să fie alături de autorităţi în campania de informare referitoare la vaccinare şi doreşte să faciliteze accesul oamenilor la vaccinul anti-COVID. În acest sens, operatorul pune la dispoziţie o reţea proprie de centre de vaccinare: în Sibiu, Cluj, Braşov, Timişoara şi Iaşi şi în curs de acreditare în alte oraşe din ţară.

Mai mult decât atât, MedLife şi-a exprimat intenţia de a achiziţiona peste un milion de vaccinuri COVID 19 (vaccinuri în curs de aprobare de către Agenţia Europeană pentru Medicamente), pe măsură ce acestea vor fi disponibile pentru operatorii comerciali şi a iniţiat deja discuţiile cu finanţatorii, dar şi cu producătorii de frigidere medicale care pot depozita vaccinurile la temperaturi de până la -100 grade Celsius.

Este important să ne monitorizăm mereu starea de sănătate, iar o evaluare înainte de administrarea vaccinului ajută la stabilirea unui punct de plecare: se pot detecta eventualele probleme de sănătate aflate în stadii incipiente şi pot fi tratate în timp util. Din acest motiv, MedLife a creat pachete de screening PRE şi POST vaccinare pentru a ştii exact care este starea noastră de sănătate înainte şi după vaccin.

Poţi afla dacă ai anticorpi în urma infectării cu SARS CoV-2 cu ajutorul testelor serologice, disponibile la cerere tuturor pacienţilor MedLife care doresc să se testeze, fără trimitere şi fără programare în prealabil.

Dacă te-ai vaccinat împotriva COVID-19, ai suferit de COVID-19 sau ai un test pozitiv pentru anticorpi IgG, poţi alege unul dintre pachetele MedLife post imunizare sau testele serologice Sars-CoV-2, pentru măsurarea cantitativă a nivelului de anticorpi IgG, că să ştii dacă eşti protejat.

Beneficiile abonamentului MedLife

Când ai un simptom, ai vrea să afli imediat ce se întâmplă în corpul tău şi mai ales cum se poate trata, iar MedLife oferă exact ceea ce ne trebuie în astfel de momente, adică acces la programări şi rezultate la analize (MedLife are cea mai mare reţea de laboratoare medicale private din România, cu 33 de unităţi în Bucureşti şi în ţară şi peste 200 de puncte de recoltare în România). Rezultatele sunt disponibile în cel mult 24 de ore pentru 70% dintre analizele medicale.

Când ai o afecţiune, îţi doreşti să beneficiezi de cea mai bună îngrijire medicală posibilă şi să fii testat cu cele mai performante aparate. În acest sens, MedLife oferă abonaţilor acces nelimitat la medicul specialist. În clinicile MedLife poţi merge la consultaţii de medicină generală şi de specialitate şi poţi beneficia de servicii de imagistică realizate la aparate performante (radiologie, densitate osoasă – DEXA, CT, MRI 3T, 2D-4D ultrasunete şi mamografie).

Asistenţă medicală personalizată pentru fiecare pacient în parte, vizualizarea istoricului medical şi un circuit medical de urgenţă sunt alte servicii indispensabile în această perioadă şi nu numai, iar companiile şi abonatii le pot accesa cu uşurinţă în hyperclinicile MedLife.

Cum se pregăteşte MedLife pentru viitor?

Anul 2020 ne-a arătat că trebuie să fim pregătiţi pentru orice, fie că vorbim de persoane fizice sau companii, fie că vorbim de pacienţi sau de medici. Şi chiar dacă realitatea pe termen scurt este presantă, este important să ne pregătim şi pentru viitor.

Cu grijă pentru viitor, MedLife a construit pentru companii un program nou, unic în România cu focus pe anticiparea anumitor trenduri în ceea ce priveşte starea de sănătate într-o industrie /respectiv companie şi personalizarea serviciilor medicale astfel încât să se poată diminua riscurile pentru diferite patologii. Practic, aceste rapoarte ajută companiile să îşi protejeze angajaţii şi clienţii şi implicit să scadă şi cheltuielile.

După un “an-premieră” pentru întreaga lume, sănătatea şi siguranţa noastră şi a celor dragi au devenit cele mai importante.  Chiar dacă trăim o pandemie, nu trebuie să uităm de celelalte probleme de sănătate şi chiar dacă am fost infectaţi cu noul coronavirus nu trebuie să uităm să avem grijă de noi în continuare.

În clinicile şi hyperclinicile MedLife găsiţi sprijin atât pentru problemele curente, cât şi pentru cele legate de infectarea cu COVID 19: de la primele simptome şi până la posibilele probleme ce pot apărea după. Iar companiile au şansa de a fi cu adevărat alături de angajaţi, într-un moment plin de provocări şi cu impact pe viitor.

***

Articolul face parte din campania MedLife Facem România bine.

De 26 de ani suntem alături de tine şi nu ne oprim. Pentru că azi, mai mult decât oricând medicina înseamnă să te lupţi prin ştiinţă şi cunoaştere.

De la începuturile civilizaţiei, frica este primul lucru care te izbeşte într-o pandemie. Ca să o alungăm, am luat o serie de măsuri de siguranţă, am testat permanent personalul medical, ne-am asigurat că toţi pacienţii din clinicile şi spitalele noastre sunt protejaţi şi trataţi. Am dezvoltat programe şi proiecte speciale pentru toţi abonaţii noştri, care răspund nevoilor lor; le-am venit în întâmpinare cu servicii noi, ca să-i ajutăm să-şi desfăşoare activitatea în siguranţă.

Ne adaptăm continuu la prezent şi ne pregătim pentru viitor. Facem România bine.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările