Abonamentul medical, o soluţie concretă în vreme de pandemie

Abonamentul medical, o soluţie concretă în vreme de pandemie

Pandemia generată de COVID-19 a schimbat complet planurile şi aşteptările pe care fiecare dintre noi le avea la începutul acestui an. Întâlnirile cu cei dragi, interacţiunile cu colegii de birou şi orele petrecute împreună sunt definite acum de o nouă normalitate. Există însă un lucru esenţial care a rămas constant în preocupările noastre: sănătatea.

O stare bună de sănătate se menţine prin prevenţie, adică grijă şi monitorizare periodică prin  analize şi investigaţii anuale, dar şi printr-un răspuns rapid la situaţii medicale excepţionale.

Cum pot pacienţii să acceseze serviciile medicale de care au nevoie pentru a-şi proteja sănătatea în această perioadă? Abonamentul medical este o soluţie care îmbină grija pe termen lung cu soluţii concrete adaptate pandemiei. De exemplu, pachetele oferite de Reţeaua REGINA MARIA ajută pacienţii să aibă grijă de sănătatea lor, dar oferă şi servicii de evaluare şi monitorizare pentru cei care au fost afectaţi de COVID-19. Concret, ce servicii include un abonament medical?

Monitorizarea sănătăţii după infecţia COVID-19

Pacienţii infectaţi şi vindecaţi de COVID-19 pot dezvolta complicaţii pe termen lung, ca urmare a bolii sau a efectelor tratamentelor administrate. Aşadar, aceştia necesită monitorizare medicală constantă, pentru că pot apărea afecţiuni ale funcţiei pulmonare, insuficienţă renală, leziuni ale muşchiului inimii sau insuficienţă multiplă de organ.

Monitorizarea post COVID-19 presupune o serie de investigaţii imagistice şi de analize de sânge la recomandarea medicului, precum hemoleucogramă, teste pentru evaluearea funcţiei hepatice şi a funcţiei renale. Peste 95% dintre abonamentele de sănătate ale Reţelei au incluse serviciile necesare în monitorizarea primară post COVID, fie că vorbim despre pachetele achiziţionate de companii, IMM-uri sau persoane fizice, şi sunt valabile atât pentru adulţi, cât şi pentru copii. Mai mult, în calitate de abonaţi ai REGINA MARIA, pacienţii vindecaţi de infecţia cu SARS-Cov2 pot începe, gratuit, programul de evaluare a stării de sănătate.

Abonamentele REGINA MARIA le oferă pacienţilor post COVID-19 servicii moderne de prevenţie şi medicină primară, asigurate de specialişti care evaluează cazul şi pregătesc un raport medical ce include recomandările necesare pentru analize şi investigaţii, dar şi indicaţii de tratament adecvate simptomelor pe care le manifestă. Acestea din urmă sunt incluse în abonamentele pacienţilor, gratuit sau cu reduceri semnificative.

Oriunde te afli, medicul de familie te poate monitoriza şi online, prin Clinica Virtuală,

Orice suspiciune de infecţie cu virusul SARS-CoV-2 ridică o multitudine de întrebări, de la simptome şi până la paşii necesari pentru siguranţa proprie şi a celor din jur. REGINA MARIA vine în ajutorul abonaţilor săi care s-ar putea afla în această situaţie. Mai exact, dacă au medicul de familie în Reţea, aceştia pot beneficia de expertiza acestuia prin serviciul de monitorizare COVID-19.

Abonaţii pot opta pentru consultaţii online, în Clinica Virtuală, sau pot suna în Call Center, urmand ca medicul de familie să îi contacteze în termen de 24 de ore. Specialiştii REGINA MARIA le stau la dispoziţie cu informaţii, sfaturi medicale personalizate şi indicaţii de tratament, în cazul în care pacienţii prezintă simptome.

Acces la servicii de policlinică şi monitorizare post-COVID inclusă în abonament

Abonamentul oferă acces la servicii de policlinică, incluzând şi servicii relevante în contextul pandemiei. Beneficiile multiple pe care le aduce un abonament fac diferenţa între depistarea la timp a unor probleme medicale şi agravarea lor în timp. Operatorul facilitează accesul la o reţea naţională integrată, de 70 de locaţii proprii, 310 clinici partenere în 20 de judeţe, spitale acreditate internaţional şi mii de medici recunoscuţi în România, dar şi în afară.

Conform studiilor realizate de REGINA MARIA, abonaţii din companii merg la medic de aproape 2,5 ori mai des decât pacienţii care nu deţin un abonament, iar companiile au înţeles cât de importantă este sănătatea angajaţilor pentru sănătatea afacerii. Astfel, foarte multe companii au îmbunătăţit pachetele oferite angajaţilor, optând pentru un abonament premium, pentru a acoperi cât mai multe nevoi în contextul COVID-19.

Eşti deja abonat? Poţi face upgrade sau poţi cumpăra abonamente pentru familie din magazinul online

Operatorul privat a lansat recent şi primul magazin online dedicat persoanelor care au un abonament medical REGINA MARIA, oferit de compania la care lucrează. Astfel, aceştia pot cumpăra simplu şi rapid pachete de servicii medicale pentru membrii familiei sau îşi pot completa abonamentul actual cu unul superior. În decembrie, abonaţii pot cumpăra pentru ei şi pentru cei dragi pachete cu 25% discount.

Ca lider digital pe piaţa de servicii medicale private, Reţeaua de sănătate a investit în inovaţii tehnologice pentru a veni în întâmpinarea pacienţilor cu soluţiieficiente de  monitorizare a stării de sănătate pe termen lung. Clinica Virtuală, care reuneşte aproape 500 de medici din 40 de specialităţi medicale, poate fi accesată de oriunde, din ţară sau străinătate. Abonaţii beneficiază de serviciile din Clinica Virtuală gratuit sau cu discount, conform pachetului deţinut, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze în policlinici şi fără timpi de aşteptare.

Fiecare dintre noi are nevoie să se simtă în siguranţă, mai ales în perioada pandemiei. Fie că ai fost infectat cu virusul SARS-CoV-2, fie că ai nevoie rapid de asistenţă medicală pentru alte probleme, abonamentul te ajută să gestionezi orice nelinişte legată de sănătate. De la primele semne, beneficiezi de sprijin concret din partea miilor de medici din reţea, în orice policlinică REGINA MARIA din ţară sau online, în Clinica Virtuală. 

Articol realizat de Regina Maria

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările