VIDEO Opt ore întârziere pentru o cursă Wizz Air. „Nimeni nu ne-a dat informaţii“

VIDEO Opt ore întârziere pentru o cursă Wizz Air. „Nimeni nu ne-a dat informaţii“

Paul Anghel, director general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, este blocat de circa 10 ore pe Aeroportul „Henri Coandă“ din Bucureşti.

Ştiri pe aceeaşi temă

O cursă Wizz Air ce ar fi trebuit să decoleze de pe aeroport la ora 7,15, cu destinaţia Londra, nu a plecat nici până la prânz, iar conform orarului de pe aeroport este indicată ca oră de plecare 15.25.
 
„Eu şi încă 14 persoane aşteptăm de 10 ore informaţii, nimeni din cei din cadrul companiei nu a încercat să acorde informaţii/asistenţă”, a precizat Paul Anghel.
 
În cele din urmă, conducerea companiei a adus apă şi sandvişuri călătorilor. 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările