Dezastru pe Autostrada Bucureşti - Piteşti după primele ninsori. Zeci de şoferi şi-au stricat maşinile în gropi

Dezastru
pe Autostrada Bucureşti - Piteşti după primele ninsori. Zeci de şoferi şi-au
stricat maşinile în gropi

Pe A1 sunt zeci de gropi FOTO: Digi 24

România este pe ultimul loc în UE la kilometrii de autostrăzi, iar autostrăzile actuale au multe probleme. După primele ninsori, pe autostrada Bucureşti-Piteşti au apărut zeci de gropi, iar vechile gropi s-au mărit.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cele mai multe gropi sunt între kilometrul 36 şi intrarea în Bucureşti, adică pe o distanţă de aproape 30 de kilometri. Zeci de şoferi şi-au stricat deja maşinile în numeroasele gropi, iar în zonă nu este nici măcar un indicator de avertizare.

„Este jale pe autostrada Bucureşti-Piteşti. Prima bandă are porţiuni despre care poţi spune că au fost bombardate fără teama de a greşi. Sunt multe gropi nou apărute după ninsori, iar cele vechi s-au mărit. Gropile vechi erau de luni de zile şi nimeni nu a luat vreo măsură până acum. Am văzut mai mulţi şoferi care au făcut pană din cauza acelor gropi”, spune Răzvan Şerbănoiu din Piteşti, care merge pe A1 de cel puţin două ori pe săptămână.

Sorin Simion merge şi el des pe A1 şi ne-a declarat: ”Mă feresc să rulez pe banda 1 pentru că acolo sunt majoritatea gropilor combinate cu zone unde s-au creat şleauri de astă vară de la camioane. Mă folosesc de waze pentru a încetini în zonele unde sunt semnalate gropi periculoase. Pe cei ce administrează autostrada i-am văzut astupând gropile cu asfalt rece. Podul de la km 36 e o adevărată capcană. E deformat pe tronsoane care pur şi simplu te aruncă de pe asfalt dacă rulezi cu peste 100 de km/h şi ca să fie şi maoi palpitant lipsesc şi rosturile metalice de dilatare în anumite locuri ... bucuria pneului”.

 

Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: „Situaţia este creată de traficul greu”

Am luat legătura şi cu Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR. „Problema a apărut după acţiunile de deszăpezire. Situaţia este creată de traficul greu. Se şi vede din imagini că gropile sunt pe prima bandă, iar dacă măsurăm distanţa dintre gropi, este vorba de distanţa dintre axele unui camion. Vom introduce restricţie de viteză, vom interveni cu mixtură stocabilă, pentru că astfel se poate interveni când este umezeală pe carosabil. Iar în momentul în care se zvântă, asta însemnând în următoarele zile, începând chiar de mâine, vom interveni cu mixtură caldă pentru astuparea gropilor, pornim staţia de asfalt. Iar în primăvară, în momentul în care se va putea interveni pe lucrări permanente, se va freza acolo şi se va pune covor asfaltic pe zona respectivă”, spune Alin Şerbănescu.

L-am întrebat pe purtătorul de cuvânt al CNAIR de ce nu s-a intervenit mai din timp la gropile mai vechi de pe A1. „S-a mai intervenit, dar cu mixturi temporare pe acea zonă”, ne-a declarat Alin Şerbănescu.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările