VIDEO Problema celor 10 kilometri de drum de coşmar rămaşi la deschiderea noilor loturi din Autostrada Lugoj - Deva va fi rezolvată cu 300 de milioane de euro

Nodul Holdea de pe A1 Lugoj - Deva. Filmare aeriană CNAIR

Deschiderea celor 43 de kilometri din Autostrada Deva – Lugoj nu va rezolva definitiv problemele de trafic pe cel mai aglomerat drum naţional din vestul ţării.

Ştiri pe aceeaşi temă

Şoseaua Deva – Lugoj (E 68) va rămâne unul dintre cele mai periculoase şi aglomerate drumuri naţionale din România chiar şi după inaugurarea celor 43 de kilometri din Autostrada Lugoj – Deva, programată la mijlocul lunii august, susţin specialiştii în infrastructură rutieră.

Şoferii vor întâmpina probleme pe un tronson al drumului naţional, de circa 10 kilometri, între Holdea (judeţul Hunedoara) şi Margina (judeţul Timiş). Este singurul sector care nu a mai fost dublat de autostradă, locul unde şoseaua traversează crestele împădurite de la graniţa celor două judeţe.

Aici va fi construită secţiunea de 10 kilometri de autostradă, cu două tuneluri de câte 2,13 kilometri. Investiţia estimată la aproape 300 de milioane de euro se află în faza de licitaţie publică şi are termen de finalizare anul 2021.

 

 


Capătul Lotului 3, la Holdea.


Vă recomandăm să citiţi şi:

VIDEO Autostrada Lugoj - Deva, Lotul 3. Drumarii pregătesc recepţia celor 21 de kilometri construiţi cu întârzieri record

VIDEO Premieră pe Autostrada Lugoj - Deva, la cinci ani de la startul lucrărilor. Ce se întâmplă pe Dealul Liliecilor şi cât a mai rămas de construit din autostradă 

Autostrada Lugoj - Deva, Lotul 4 înainte de recepţie: „Este exclus ca autostrada să nu fie deschisă până de Sfânta Maria”

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările