Concurs de publicitate la Cluj cu burse oferite de Festivalul Internaţional Cannes Lions

Concurs
de publicitate la Cluj cu burse oferite de Festivalul Internaţional Cannes
Lions

TiMAF. Imagini de la ediţia de anul trecut  FOTO: site-ul TiMAF

Festivalul Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania şi partenerul Cannes Lions România anunţă organizarea celei de-a doua ediţii a Festivalului de Publicitate InterADdictive ce va avea loc la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj în zilele de 10, 11 şi 12 octombrie.

Ştiri pe aceeaşi temă

Organizatorii festivalului de publicitate InterADdictive îi preovoacă, anul acesta, pe cei dornici de afirmare cu două competiţii şi cu premii atractive. Competiţia de Briefs, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions îi oferă câştigătorului o bursă în cadrul “The Alternative School for Creative Thinking”, iar competiţia de Spoof-uri, 5 invitaţii la “Shorts Night”, eveniment dedicat filmelor de scurt metraj.
Cei care doresc să participle trebuie să se înscrie până pe 12 octombrie. Regulamentele de participare pot fi consultate pe web-site-ul www.timaf.com, secţiunea evenimente.
În zilele de 10 şi 11 octombrie vor avea loc numeroase ateliere pentru tinerii care îşi doresc o carieră în publicitate, dar şi pentru specialişti. Workshopurile vor fi susţinute de către Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al agenţiei de marketing digital WebDigital şi Alex Ursa, Director Executiv al agenţiei Netlogiq.

În ultima zi a festivalului de publicitate InterADdictive, publicului I se va face un ghidaj prin domeniul publicităţii care va cuprinde o prezentare inedită ce va conţine spectacole de pantomimă şi stand-up comedy acompaniate de un live band. Tot pe 12 octombrie

Tot în cadrul evenimentului care cuprind eşi prezentarea vor fi anunţaţi şi câştigătorii competiţiilor de brief şi spoof, iar Teodora Migdalovici va înmâna bursa la “The Alternative School for Creative Thinking”.

Câştigătorii vor beneficia în baza acestei burse de aproape 2 luni de pregătire şi studio în domeniu.
Taxa de participare variază între 15 şi 35 de lei, iar biletele pot fi achiziţionate de la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca, Iulius Mall şi Hipermarketul Cora. Mai multe informaţii cu privire la preţul biletelor veţi găsi accesând pagina oficială a festivalului www.timaf.com, secţiunea evenimente.

Concursul de publicitate are loc în cadrul celei de-a patra ediţii a Festivalului Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania va avea loc în perioada 3- 19 octombrie 2014 şi va cuprinde spectacole cu artişti internaţionali si naţionali, petreceri, competiţii de muzică, dans, fashion şi graffiti.

Programul festivalului, AICI.


Mai puteţi citi:

James Blunt vine la Cluj pe 31 octombrie. Concertul său inaugurează cea mai mare Sală Polivalentă din ţară

VIDEO Sala Polivalentă din Cluj, mai scumpă cu fiecare an ce trece

În toamnă, Clujul ar trebui să aibă o Sală Polivalentă mai mare decât cea din Bucureşti

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: