„Vogue“ sparge recordurile

„Vogue“ sparge
recordurile

Lady Gaga în numărul din septembrie al revistei „Vogue“

Numărul din luna septembrie al publicaţiei „Vogue“, ediţia din Statele Unite cu Lady Gaga pe copertă, va fi cel mai voluminos din istorie. Pe lângă revista propriu-zisă, varianta autumnală va include atât suplimentul „The Vogue 120“ cu cei mai cunoscuţi artişti, dar şi „The Editors Eye“, cartea editorilor.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Vogue“, „Harper’s Bazaar“, „W“, „Elle“ şi „Marie Claire“, adică cele mai mari publicaţii de modă, intră anual în competiţia pentru cititori. Până în prezent, numărul revistei „Vogue“ din luna septembrie 2007 a fost cel mai voluminos (840 de pagini). Pe coperta acestuia apare actriţa Sienna Miller. Episodul a marcat profund istoria modei, iar în 2009 R. J. Cutler a regizat şi un film-documentar numit sugestiv „The September Issue“. Producţia reflectă atmosfera de lucru tensionată pentru ediţia emblemă şi modul în care Anna Wintour, editorul-şef, a coordonat echipa.

Numărul din luna septembrie va avea 916 pagini, dintre care 658 de reclame, ceea ce semnifică o creştere de aproximativ 14% faţă de advertorialele de anul trecut.

Pe lângă publicaţia propriu-zisă, cititorii vor putea achiziţiona şi „The Editor’s Eye“, cartea editorilor, semnată chiar de aceştia. Revista a lansat chiar şi un concurs pe Facebook prin care cititorii sunt invitaţi să ghicească numărul total de pagini al ediţiei din luna septembrie. 100 de fani ale căror răspunsuri se apropie de adevăr vor intra în posesia „The Editor’s Eye“, înainte de lansarea oficială.

În plus, luna septembrie aduce şi suplimentul ,,The Vogue 120“, o compilaţie de modele, cântăreţi şi designeri ce au marcat povestea „Vogue“. Printre numele de afiş se numără designerul Ricardo Tisci, Diane Kruger, Sarah Burton, Stella McCartney, Claudia Schiffer, Marcus Wainwright, Peter Copping, Nicolas Ghesquière, Kristen Stewart sau Chanel Iman. Fotografiile cu aceştia sunt semnate de Norman Jean Roy.

VOGUE - Septembrie 2012 - Lady Gaga

VOGUE - Septembrie 2011 - Kate Moss

VOGUE - Septembrie 2010 - Halle Berry

VOGUE - Septembrie 2009 - Charlize Theron

VOGUE - Septembrie 2008 - Keira Knightley

VOGUE - Septembrie 2007 - Sienna Miller

VOGUE - Sepembrie 2006 - Kirsten Dunst

VOGUE - Septembrie 2005 - Sarah Jessica Parker

VOGUE - Septembrie 2004 - Daria Werbowy, Natalia Vodianova şi Gisele Bündchen

VOGUE - Septembrie 2003 - Nicole Kidman

VOGUE - Septembrie 2002 - Kate Hudson

VOGUE - Septembrie 2001 - Linda Evanghelista

VOGUE - Septembrie 2000 - Bridget Hall

De ce este septembrie important?
Odată cu sfârşitul sezonului estival, în luna septembrie se lansează noile colecţii, cu o vestimentaţie adaptată pentru sezonul toamnă-iarnă, iar în Londra, de exemplu, luna septembrie este şi luna modei şi a cumpărăturilor.

„Sunt mai multe haine decât în colecţiile de primăvară şi apar articole vestimentare indispensabile garderobei: cizme, pălării, jackete şi pantaloni“, explică Ruthie Friedlander, editor-şef la styleite.com. De asemenea, fiecare e pregătit de un nou început, încă de mici am asociat toamna cu începutul şcolilor. E ca şi cum adulţii se întorc la şcoală pentru cumpărături“, a explicat jurnalista.

Din această ecuaţie, revistele de modă îşi sporesc profiturile prin advertoriale şi încasează venituri în funcţie de numărul de cititori. Creşterea numărului de pagini de reclame indică îmbunătăţirea pieţei de advertising pe print, ceea ce este un semn bun faţă de scăderea din ultimii ani (mediul online a câştigat tot mai mult teren).

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: