TEST DRIVE - BMW M4 Competition pe Transilvania Ring

TEST DRIVE - BMW M4 Competition pe Transilvania Ring

Într-un război continuu al cifrelor şi performanţelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit şi pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition şi M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referinţă pentru inginerii de la BMW

Mă pun des în situaţia inginerilor care trebuie să dezvolte un model nou, care are în spate o imagine spectaculoasă, indiferent că vorbim de o limuzină de lux sau de un model cu valenţe sportive. Ce poţi să faci unui astfel de model pentru a-l creşte semnificativ faţă de generaţia anterioară, cât de mult poate progresa acesta pentru a impresiona la fel de mult ca predecesorii săi?

Evident, asta nu este simplu nici când vorbim despre un model comun, dar atunci când vine vorba despre un model iconic pentru întreaga industrie auto, un model care duce cu fiecare generaţie pe umeri etalonul sportivităţii, este cu adevărat o alt fel de provocare. Doamnelor şi domnilor, avem în faţă noua generaţie a lui BMW M3 şi M4, ambele în versiunea Competition, cu un propulsor cu 6 cilindri în linie care dezvoltă 510 CP, transmisia fiind realizată doar spre puntea spate, de o cutie automată cu 8 trepte. 

Testul complet, cu galerie foto extinsă, este pe ADEVARULAUTO.RO

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările