INNA, colaborare senzaţională pentru piesa „Up” cu Sean Paul, artistul internaţional care a cucerit topurile din întreaga lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sursă foto: INNA
Sursă foto: INNA

INNA continuă seria colaborărilor de succes şi pregăteşte lansarea celui mai recent single „Up” cu Sean Paul, unul dintre cei mai iubiţi şi cunoscuţi artişti din lume. Cântăreţul şi rapperul jamaican de dancehall Sean Paul a pătruns în mainstreamul global la începutul anilor 2000 cu piese precum „Get Busy” de pe albumul său „Dutty Rock”, cu care a câştigat Grammy, dar şi „Temperature”.

Un susţinător timpuriu al mişcării pop dancehall, Sean Paul a colaborat cu Beyonce pentru „Baby Boy”, dar şi cu Sia, Clean Bandit şi Pharrell Williams. EP-ul său din 2018 „Mad Love” include super hiturile „No Lie” cu Dua Lipa şi „Mad Love” cu David Guetta şi Becky G. 

Pre-save „Up” aici

„Mă bucur foarte mult pentru această colaborare cu Sean Paul, este un artist pe care îl apreciez şi cu care m-am întâlnit adesea la concerte în diverse colţuri ale lumii. Piesele lui sunt hituri cunoscute la nivel internaţional şi sper ca Up să cucerească topurile! Let’s go UP!”, a spus INNA.

INNA a lansat „Up” în urmă cu o lună şi jumătate şi are deja peste 12 milioane de vizualizări pe YouTube şi este pe locul 55 în top Shazam Global, pe locul 6 în top Shazam Dance, pe locul 2 în top Shazam România, pe locul 16 pe Shazam Turcia, locul 128 pe iTunes Global, pe locul 42 pe Deezer în România şi pe locul 20 în top Shazam Rusia.

Cei doi artişti au filmat videoclipul oficial al single-ului „Up” şi urmează să fie lansat în perioada următoare.

INNA a avut un an plin de succese şi colaborări. Piesa „Flashbacks”, cu peste 31 de milioane de vizualizări, a cucerit topurile din Rusia unde s-a clasat pe locul 1 timp de 8 săptămâni consecutive în ţările CSI, Turcia. Apoi a lansat „Maza” care are peste 20 de milioane de vizualizări, „Oh My God”, dar şi colaborarea cu Gromee pentru „Cool Me Down”, „It Don’t Matter” cu Alok şi Sofi Tukker, „Papa” cu SICKOTOY şi Elvana Gjata , „Aici” cu Carla’s Dreams, The Motans şi Irina Rimes sau ”Party” cu Minelli. 

În plus, pe canalul de YouTube al artistei, fanii pot urmări cel de-al doilea sezon de Dance Queen’s House,  o sesiune muzicală care a durat 16 zile în care artista a stat izolată într-o casă alături de producători şi songwriteri de la Global Records, dar şi din Suedia şi a compus mai multe piese. Întreaga experienţă a fost filmată, iar fanii INNEI se vor putea bucura de opt episoade savuroase care vor fi lansate o dată la două zile pe canalul de YouTube al artistei şi care includ experienţe inedite, invitaţi speciali, momente emoţionante şi multă distracţie. Cele opt episoade sunt conturate în jurul unor provocări pe care INNA le-a primit de la echipa ei şi vor avea subtitrări în română şi engleză pentru a putea fi accesibile fanilor INNEI din întreaga lume.

Piesele obţinute în cadrul Dance Queen’s House vor fi lansate sub forma unui album, aşa cum s-a întâmplat şi sezonul trecut când fanii s-au putut bucura de „Heartbreaker”.  Albumul a inclus zece piese, printre care hiturile „Flashbacks” şi ”Maza”.

INNA are aproape 7 milioane de subscriberi pe YouTube şi peste 5,3 miliarde de vizualizări pe YouTube, numărul 6 după artişti europeni precum Dua Lipa, Adele, Ellie Goulding, Anne Marie, Little Mix.

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite