Valoarea de piaţă a marilor companii de internet din China a scăzut cu 20,2% în primul trimestru

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

La sfârşitul lunii martie, 78,6% din valoarea totală de piaţă la nivel global era reprezentată de cele mai mari 10 companii de internet din lume.

Capitalizarea totală de piaţă a companiilor chineze de internet listate, până la sfârşitul primului trimestru al anului 2022 a scăzut cu 20,2% faţă de sfârşitul anului trecut şi s-a ridicat la 9,9 trilioane de yuani (aproximativ 1,47 trilioane de dolari). Astfel de date sunt cuprinse într-un raport publicat joi de Academia Chineză de Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (CAICT).

O scădere a acestui indicator a fost înregistrată şi în trimestrele al treilea şi al patrulea din 2021 cu 27,8%, respectiv 8,8%.

Până la sfârşitul lunii martie a acestui an, 78,6% din valoarea totală a pieţei provenea de la primele 10 companii de internet. Primele trei au inclus Tencent, Alibaba şi Meituan.

Potrivit raportului, mai mult de jumătate din primele 30 de companii de internet din lume se află în prezent în Statele Unite (17). China are nouă companii, Singapore, Brazilia, Japonia şi Coreea de Sud - câte una.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite