Un imens hipermarket din Capitală se închide definitiv. Care este motivul
0Un imens hipermarket din Capitală a anunțat că se închide definitiv și că toți angajații din sediul respectiv vor fi relocați în alte magazine din rețea.

Retailerul francez Carrefour a anunțat că închide, începând cu data de 19 mai, unul dintre cele mai mari hipermarketuri ale sale din România, cel din mall-ul Sun Plaza, București, dat fiind că reprezentanții centrului comercial vor să remodeleze spațiul.
„În contextul planului realizat de centrul comercial Sun Plaza de a iniția un proces amplu de remodelare, magazinul nostru din această locație își va încheia activitatea definitiv începând cu data de 19 mai 2025.
Procesul de renovare propus necesită eliberarea spațiului, în care ne-am desfășurat activitatea până în prezent, pentru o perioadă extinsă. Astfel, nu vom putea asigura continuitatea experienței de cumpărare, în acest spațiu, pentru clienții noștri.
Rămânem dedicați deservirii comunității din zona Berceni prin consolidarea prezenței noastre în magazinele din vecinătate, respectiv hipermarketurile din Berceni și ParkLake, precum și prin rețeaua de magazine Market și Express din proximitate”, au informat reprezentanții Carrefour la solicitarea „Adevărul”.
Retailerul a precizat că pentru clienții magazinului au pregătit reduceri suplimentare de peste 75% pentru până la 700 de produse, valabile pentru perioada următoare.
„Toți angajații noștri din locația Sun Plaza vor fi redistribuiți în rețea, fără a fi afectați de această schimbare”, a precizat Carrefour, răspunzând solicitării „Adevărul”.
Carrefour a devenit proprietarul hipermarketului din Sun Plaza în noiembrie 2023, în urma finalizării achiziției magazinelor Cora din România.
„Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În plus față de cele 10 hipermarketuri și 9 magazine de proximitate, Carrefour devine și angajatorul celor peste 2000 de lucrători care au asigurat activitatea Cora în România”, informa atunci compania, precizând că, până la finalul a nului 2024, hipermarketurile și magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding.