„Cora devine Carrefour”: Magazinele de proximitate vor fi închise. Ce se întâmplă cu angajații

0
Publicat:

Carrefour a finalizat procesul de achiziție a hipermarketurilor Cora și a magazinelor de proximitate, după ce Consiliul Concurenței a avizat tranzacția, a informat retailerul.

Cărucioare de cumpărături pe mânerul cărora scrie Cora
Carrefour a finalizat procesul de achiziție a hipermarketurilor Cora și a magazinelor de proximitate

Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În plus față de cele 10 hipermarketuri și 9 magazine de proximitate, Carrefour devine și angajatorul celor peste 2000 de lucrători care au asigurat activitatea Cora în România”, a informat compania.

În perioada următoare, hipermarketurile și magazinele de proximitate nou achiziționate vor intra într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024.

„Carrefour este determinat să le ofere clienților cea mai bună experiență în hipermarketurile și magazinele sale, astfel încât hipermarketurile vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar magazinele de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă de timp, pentru a fi rapid adaptate la formatul Carrefour Express. Hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa și campania Cora devine Carrefour, menită să vină în ajutorul consumatorilor și să îi familiarizeze cu noile beneficii”, a precizat retailerul.

Experiența actuală a clienților Cora va evolua treptat către universul Carrefour. Aceștia vor face cunoștință cu produsele și furnizorii deja consacrați, cu produsele locale, expertiza comercială și standardele de calitate Carrefour, dar se vor bucura în continuare și de vechile practici eficiente păstrate de noua echipă de angajați. Strategia va fi implementată treptat, asigurând o integrare cât mai bună ale ambelor universuri comerciale, astfel încât actualii și viitorii clienți să beneficieze cât mai curând posibil de campaniile promoționale Carrefour și de selecția de produse a retailerului. Aceeași abordare va fi aplicată și în relaționarea cu furnizorii și alți parteneri, pentru ca aceștia să adere cât mai curând posibil la toate procedurile și standardele Carrefour.

Tranzacția anunțată în luna aprilie a acestui an a fost aprobată de către Consiliul Concurenței la finalul lunii octombrie 2023.

Ne pregătim să încheiem anul 2023 cu o achiziție importantă pentru compania noastră și să intrăm în noul an cu un plan foarte bine pus la punct de integrare a tuturor magazinelor Cora. Echipa noastră se va mări cu peste 2000 de noi colegi, iar în perioada următoare ne vom concentra pe integrarea noilor membri în universul nostru. Primul nostru obiectiv comun va fi să le asigurăm clienților noștri cea mai bună experiență Carrefour pe durata întregului proces de integrare. Cele două echipe vor colabora pentru a le oferi tuturor consumatorilor cea mai bună experiență în magazinele noastre pe tot parcursul procesului de transformare a acestora. Le mulțumesc partenerilor, furnizorilor și clienților noștri pentru încrederea pe care ne-o oferă în fiecare zi și pentru sprijinul oferit în următorul an”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Tranzacția presupune creșterea portofoliului Carrefour la peste 430 de magazine în țară la momentul semnării, contribuind la consolidarea de business a companiei în România și ca angajator de top în sectorul de retail.

Lista de magazine care vor fi integrate în rețeaua Carrefour:

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite