Taco Bell anunţă când va deschide cel de-al doilea restaurant din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
taco bell foto WBTBC

Taco Bell a intrat pe piaţa din România în urmă cu aproape o lună. Acum, compania anunţă deja deschiderea celui de-al doilea restaurant, situat tot în Capitală.

Anunţul a fost făcut iniţial pe pagina de Facebook a companiei. Noul restaurant va fi localizat în Mega Mall, în Capitală. Compania transmite acum şi data la care se va deschide acest nou restaurant: 30 noiembrie, chiar înainte de perioada sărbătorilor de iarnă.

În prezent, Taco Bell recrutează membri pentru echipa din Mega Mall. Cei interesaţi pot trimite CV-ul la job@taco-bell.ro sau pot aplica direct pe site, la http://www.taco-bell.ro/#haisăfimcolegi.

Acesta va fi cel de-al doilea restaurant deschis de companie în România, după ce primul a fost deschis în data de 12 octombrie, tot în Bucureşti, în Băneasa Shopping City, în urma unei investiţii de 350.000 de euro. Lansarea a marcat şi intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală şi de Est.

Potrivit companiei, pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piaţă amănunţit a arătat că România este o piaţă cu un potenţial foarte mare pentru brandul californian.

Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands şi este principalul lanţ de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspiraţie mexicană. Prezenţa sa pe piaţa din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanţuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC şi Pizza Hut.

Meniul cuprinde o varietate de produse de inspiraţie mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme şi CrunchwrapTM.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de ţări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internaţională a brandului vizează 1.000 de locaţii până în 2022. Compania şi francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari şi cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite