Probleme cu serviciile BRD. Ce trebuie să ştie clienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Serviciile de Internet şi Mobile Banking, precum şi aplicaţiile mobile BRD au întâmpinat probleme, vineri după-amiază, dar au fost remediate la scurt timp.

UPDATE 17.15 BRD anunţă că problema a fost remediată.

„Situaţia a fost remediată, accesul la serviciile MyBRD se face acum în mod normal. Vă mulţumim pentru răbdare!”, au transmis reprezentanţii BRD.


„Stimaţi clienţi,

Momentan, o parte dintre utilizatorii serviciilor de Internet şi Mobile Banking, MyBRD Net si MyBRD Mobile, întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor. Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor disfuncţionalităţi în accesarea serviciului. Vă cerem scuze pentru inconvenientele generate şi vă mulţumim pentru înţelegere. Vă vom ţine la curent cu evoluţia situaţiei”, arată un mesaj publicat de BRD Groupe Societe Generale, pe pagina de Facebook.

Nu este pentru prima dată când banca întâmpină probleme tehnice. În urmă cu două luni, BRD Societe Generale a înregistrat probleme la plăţile cu cardul atât la comercianţi cât şi şi online, banca anunţând că-şi cere scuze pentru inconvenient.

Atunci au fost respinse atât plăţile la comerciant, cât şi cele online, nefiind funcţională nici platforma de mobile banking a bancii.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite