Lidl închide magazinul online de vacanţe din România. Ce se întâmplă cu clienţii care au cumpărat deja sejururi

Lidl închide magazinul online de vacanţe din România. Ce se întâmplă cu clienţii care au cumpărat deja sejururi

Lidl a anunţat vineri că renunţă la magazinul online de vacanţe din România, informându-şi clienţii care şi-au cumpărat deja sejururi asupra paşilor de urmat.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Începând cu 1 martie 2021, ca urmare a contextului global actual nefavorabil călătoriilor, Lidl Tour îşi va înceta activitatea în România.
 
Le mulţumim tuturor clienţilor care au călătorit alături de noi!
 
Satisfacţia clienţilor rămâne la fel de importantă pentru noi. De aceea, toţi cei care au achiziţionat servicii prin Lidl Tour valabile după 1 martie se vor putea bucura în continuare de acestea, conform contractelor individuale încheiate cu partenerii noştri. Mai mult, partenerii depun eforturi pentru a le oferi turiştilor condiţii sigure de călătorie”, se arată în anunţul companiei.
 
Potrivit acesteia, până la finalul lunii februarie, clienţii pot folosi în continuare numărul lor de contact, prin intermediul operatorilor Call Center, la 0800 896 242.
 
„După data de 1 martie, clienţii Lidl Tour care vor avea nevoie de informaţii suplimentare vor putea lua în continuare legătura cu partenerul de turism care le organizează călătoria, la unul dintre următoarele numere de telefon:
 
Accent Travel – telefon 021-314.19.80
Free Spirit – telefon 0728.001.111
Karpaten – telefon 021-94.48”.
 
Lidl Tour oferea pachete turistice atât pentru România, cât şi pentru alte pieţe, de la croaziere la safari în Africa şi sejururi în Maldive. Pentru oferirea pachetelor de vacanţă disponibile anterior pe lidl-tour.ro şi în catalogul lunar, grupul german colabora cu mai multe agenţii de turism care creionau pachetele.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările