Smart Hour, opţiunea prin care se poate face schimb valutar la cursul BNR, luată cu asalt de români

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Mediafax
Foto Mediafax

Smart Hour, opţiunea prin care se poate face schimb valutar la cursul BNR, a fost luată cu asalt de români luna trecută, faţă de luna septembrie a anului trecut, a anunţat banca.

În martie 2020 clienţii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacţionat aproape de două ori mai mult în aplicaţiile de mobile şi internet banking, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, atât ca număr de tranzacţii (creştere cu 73%), cât şi ca volume (creştere cu 83%).  

  

“Interesul în creştere către interacţiunile digitale în această perioadă este demonstrat şi de numărul de clienţi unici ce utilizează serviciile digitale, număr care a crescut cu 25% în luna martie, cât şi de intensificarea puternică a frecvenţei utilizării aplicaţiilor de către fiecare client”, a declarat Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank. 

   

Numărul de schimburi valutare lei-euro şi euro-lei, efectuate de clienţi la curs BNR, în Smart Hour, s-a triplat în luna martie, faţă de luna septembrie 2019. 

  

„O opţiune foarte apreciată de către clienţii noştri, de la momentul lansării ei în noile aplicaţii, este Smart Hour, o oră în care clienţii Raiffeisen Bank, persoane fizice, pot face schimburi valutare la cursul BNR. Tocmai de aceea, Smart Hour s-a transformat dintr-o promoţie lansată în august 2019, într-o opţiune permanentă”, a adăugat Cătălin Munteanu. 

  

 Volumul plăţilor online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, în luna martie 2020, faţă de martie 2019. De asemenea, şi în cazul tranzacţionării la POS se pot observă creşteri semnificative, de două cifre, atât în ce priveşte numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora. Clienţii băncii optează tot mai mult şi pentru plată facturilor prin canalele digitale, tendinţa demonstrată şi de creşterea cu 40% a numărului de plăţi electronice către furnizori. 

  

 “Am înregistrat o creştere semnificativă a utilizării cârdurilor că instrument de plată, atât pentru achiziţiile online, cât şi pentru cumpărăturile în magazine, dar şi pentru plata facturilor” a mai spus Cătălin Munteanu. 

   

 În luna martie 2020 mai mulţi clienţi ai băncii au optat pentru plăţi automate înregistrându-se o creştere cu 17% a numărului contractelor de direct debit, faţă de martie 2019. În acelaşi timp, numărul de tranzacţii de retragere cash ATM  a scăzut cu aproximativ 18%.  

   

  

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite