Nestle plăteşte 7,2 miliarde de dolari pentru un parteneriat cu Starbucks

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhiva
FOTO Arhiva

Gigantul elveţian Nestle va cheltui 7,15 miliarde de dolari pentru dreptul de a comercializa produse ambalate Starbucks. Aceasta va fi a treia cea mai mare tranzacţie din istoria de 152 de ani a companiei, relatează Bloomberg.

CEO-ul Nestle Mark Schneider vrea să folosească reputaţia brandului Starbucks, care are în jur de 28.000 de magazine în toată lumea şi se bucură de un mare succes în SUA, pentru a face produsele companiei elveţiene mai populare, în special pe piaţa americană.

„Nestle avea nevoie cât mai repede de un brand puternic,” a declarat Alain Oberhuber, analist la banca MainFirst din Zurich, adăugând că „ mişcarea strategică a venit puţin târziu, însă este vitală pentru companie.”

Starbucks a anunţat că va folosi fondurile obţinute din parteneriat pentru un program de accelerare a răscumpărării de acţiuni.

Starbucks este al doilea cel mai valoros brand din fast food, potrivit unui raport pe 2017 a BrandZ Global, care îl estimează la 44 de miliarde de dolari.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite