În ce părţi ale lumii au mai deschis magazine marii retaileri globali, în 2011

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Regiunea cu cele mai căutate oraşe de către retaileri este Europa, cu 48% din noile intrări realizate de marile lanţuri internaţionale, urmată de Orientul Mijlociu şi Africa (22%) şi Asia (14 %). Pe oraşe, Almaty (Kazakhstan) a fost cel mai căutat oraş anul trecut, beneficiind de intrarea a 18 noi retaileri.

Marile lanţuri de retail globale s-au extins pe o gamă largă de pieţe anul trecut, astfel încât, în 74% dintre ţările analizate în raportul anual despre globalizarea sectorului retail realizat de CBRE, s-a înregistrat intrarea a cel puţin unui nou retailer.

Almaty (Kazakhstan) a fost cel mai căutat oraş anul trecut, beneficiind de intrarea a 18 noi retaileri. Evoluția s-a datorat în special investiţiilor în infrastructură, creării de noi spaţii de centre comerciale şi intrării aici a brandurilor Inditex în 2010, care i-au încurajat pe noii investitori. Alte piețe est-europene de interes au fost Moscova (11 noi retaileri), Kiev (9 noi retaileri) şi Varşovia (6 noi retaileri).

Cea mai activă prezenţă la nivel global au avut-o retailerii americani: 73% dintre aceştia activând în toate cele trei regiuni, comparativ cu 44 % din retailerii din EMEA şi doar 23 % dintre cei din Asia Pacific. Retailerii din sectorul produselor de lux și modă sunt cei mai dezvoltați la nivel global, cu o prezenţă de 80% în cele trei regiuni.

Vezi care au fost oraşele preferate de marii retaileri gloabli anul trecut, pe Forbes.ro

În afara Statelor Unite, retailerii americani preferă Londra (64,2 %), unde au cel puţin un magazin, Dubai (61,2%) şi Kuweit (49,3%). Retailerii din Europa preferă Orientul Mijlociu când vine vorba de cucerirea unor noi pieţe. Dubai a fost cea mai populară destinaţie în rândul acestora, fiind preferată de 60,1%, urmată de Istanbul (48,6%), Kuweit (44,3%), Riad (44,3%) şi Jeddah (42,1%).

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite