eMAG anunță 1,5 milioane de oferte de Black Friday, pe 11 noiembrie 2022

0
Publicat:
Ultima actualizare:

eMAG a anunțat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă la centrul logistic de la Joița, că pregătește pentru 11 noiembrie cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani.

Tudor Manea și Iulian Stanciu la conferința de presă a eMAG. FOTO Adrian Pogîngeanu
Tudor Manea și Iulian Stanciu la conferința de presă a eMAG. FOTO Adrian Pogîngeanu

La eveniment au partcipat din partea eMAG: Iulian Stanciu, Președinte Executiv eMAG, Tudor Manea, CEO eMAG  și Alexandru Niculescu, Vicepreședinte Operațiuni eMAG. A fost prezent și Wolfgang Ferk, Director Sales and Key Account Management Knapp AG.

În introducere, Iulian Stanciu, Președinte Executiv eMAG a vorbit despre:

- evoluția gamei de produse;

- numărul de parteneri din Marketplace a depășit 36.000;

- transformarea "mobile first";

- dezvoltarea în regiune - Ungaria (2 milioane clienți, 7800 parteneri, 700 easybox)  și Bulgaria (1 milion clienți, 5400 parteneri, 61 easybox lansate în octombrie 2022);

- au fost dezvoltate local peste 200 de aplicații interne, compania are 100 de angajați IT și în perioada 2021-2023 au fost investiți 447 milioane lei în tehnologie;

- investițiile în Sameday, Tazz, Freshful, Fashion Days, Zitec, Flip și Atlas;

- investiții în logistică de 250 de milioane de euro, 3 centre logistice în regiune (2 la Joița, Giurgiu cu o suprafață de 250.000 mp și 1 în Ungaria la Budapesta de 120.000 mp).

Tudor Manea, CEO eMAG a vorbit pe larg despre pregătirile de Black Friday.

eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unei activități de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.  

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021. 

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut. 

eMAG și-a propus livrarea comenzilor de Black Friday până pe 25 noiembrie, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.  

În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.  

Cumpărătorii au la dispoziție soluții de plată  diverse și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la ​produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.  

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă de produse formată din:

  • 160.000 de electrocasnice mici;  
  • 60.000 de televizoare; 
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri; 
  • 40.000 de laptopuri; 
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat; 
  • 350.000 de produse fashion;  
  • 1,5 milioane de scutece; 
  • 150.000 de jocuri și jucării; 
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină; 
  • 60 de tone de cafea; 
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice.

Și produse speciale: 

  • Peste 24.000 de nopți de cazare în România; 
  • Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro; 
  • Peste 10 kg de aur; 
  • Peste 58 de tone de carne de porc; 
  • Servicii medicale- abonamente, screening și analize; 
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion; 
  • Ceasuri și bijuterii de lux.
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite