Crio Flowers este cea mai dinamică companie din industria florală, conform Topului Național al IMM-urilor
Crio Flowers, un magazin online specializat în comercializarea florilor și a plantelor criogenate, uscate sau artificiale, a câștigat „Premiul special pentru cea mai dinamică companie din industria florală”, în cadrul celei de-a 30-a ediții a galei “Topul Național al Firmelor Private din România”.

Premiul a fost acordat de către Ionuț Stanimir, director marketing și comunicare al BCR, în cadrul evenimentului organizat de către Consiliul Național al IMM-urilor (CNIPMMR) la începutul lunii noiembrie. Gala are ca scop recunoașterea meritelor antreprenorilor și promovarea celor mai performante întreprinderi din România.
Crio Flowers este unul dintre cele mai mari depozite floare din România, cu o game de peste 5000 de produse neperisabile: flori criogenate, flori uscate, flori de săpun, mușchi și licheni stabilizați, ambalaje etc. În anul 2021, veniturile totale ale Crio Flowers au însumat 500.000 euro, cu 314% mai mult față de anul precedent. Creșterea exponențială a business-ului din Constanța continuă și în acest an, fiind pe cale de a atinge o cifră de afaceri de 1.000.000 euro, iar premiul acordat de CNIPMMR nu face decât să confirme ascensiunea acestui important brand autohton.
“Dedic acest premiu echipei Crio Flowers, partenerilor și în special clienților noștri. Florile criogenate câștigă din ce în ce mai mult teren în industria florală din România,” a declarat Romulus Dică, manager general al Crio Flowers.

Florile criogenate nu sunt perisabile, nu necesită îngrijire și rezistă ani de zile. Procesul de criogenare este unul prietenos cu mediul și presupune stabilizarea unor flori naturale folosind amestecuri speciale pe bază de glicerină. Florile criogenate vin sub diverse mărimi, forme și culori, putând fi folosite pentru cadouri sau pentru decorațiuni.
În calitate de importator autorizat al prestigioasei game Rose Amor, depozitul Crio Flowers a distribuit peste 100.000 de trandafiri criogenați în anul precedent și a devenit prima opțiune a organizatorilor de evenimente din România.
De asemenea, în ultimii doi ani au fost la mare căutare lichenii, mușchii stabilizați, precum și panourile cu plante artificiale, care reprezintă o soluție eficientă și atractivă pentru înviorarea spațiilor interioare și exterioare.
Demn de menționat este faptul că în cadrul aceleiași gale a fost decernat și “Premiul special pentru forță și frumusețe în 30 de ani de antreprenoriat” către Anastasia Soare, CEO și fondatoare a celebrului brand Anastasia Beverly Hills.