Consumul privat, raportat la vânzările cu amănuntul, a crescut cu 9,3% în opt luni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
supermarket

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în perioada 1 ianuarie – 31 august a.c. faţă de perioada similară a anului trecut atât ca serie brută, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 9,3%, respectiv cu 8,4% a informat INS.

Cele mai mari cresteri au venit din segmentul vânzărilor de produse nealimentare (+12,0%), carburanţi (+11,9%) şi produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,8%), arată datele INS. 

Potrivit statisticii, faţă de luna iulie a.c., volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 7,4% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 2,3%.

Faţă de luna august 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 15,9%, respectiv cu 12,6%.

August 2017 comparativ cu iulie 2017

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna august 2017, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 7,4%, datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+8,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+8,7%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,8%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna august 2017, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 2,3%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,7%), vânzărilor de produse nealimentare (+2,7%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,2%).

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite