Concurență pentru Uber și Bolt: Un nou serviciu de ride-sharing va intra pe piața din România

0
Publicat:

Start-up-ul românesc SPLASH a adăugat, la finalul acestui an, serviciul de ride-hailing în portofoliul de soluţii de transport alternativ, după 4 ani pe piața închirierii de trotinete.

Splash a lansat un serviciu de transport similar cu Uber și Bolt, Foto: Arhivă Adevărul
Splash a lansat un serviciu de transport similar cu Uber și Bolt, Foto: Arhivă Adevărul

Potrivit datelor transmise de reprezentanții companiei, SPLASH devine, astfel, încă un jucător pe această piaţă, pe lângă Uber sau Bolt.

Conform sursei citate, lansarea serviciul de ride-hailing vine ca răspuns la nevoile şi problemele actuale ale pieţei de transport alternativ din România, dar şi ca urmare naturală a dezvoltării brandului de închiriere de trotinete.

Cu o investiţie estimată la peste 1 milion de euro în primul an, SPLASH ţinteşte să ajungă la 50.000 utilizatori activi doar pe serviciul de ride-hailing, până la finalul lui 2023.

Serviciile de ride hailing sunt oferite prin aceeași aplicație folosită pentru închirierea trotinetelor, sub numele Splash – Smart Rides, având 100.000 de utilizatori activi și aproape 150.000 de descărcări.

Splash îşi propune să schimbe direcţia actuală a pieţei printr-o abordare mai personală şi mai apropiată de nevoile consumatorilor şi partenerilor. Serviciile vor avea la bază o filosofie nouă, care pune accent pe normalitate, corectitudine şi calitate, pentru o experienţă bună pentru toate părţile implicate, subliniază sursa citată.

Brandul colaborează deja cu peste 2.000 de şoferi în Bucureşti, dar şi în alte oraşe, precum Bacău, Constanţa şi Cluj, fiind în plin proces de dezvoltare a bazei de şoferi în toată țara.

Vorbim de o piaţă unde contactul se face direct între client şi partener, dar asta nu înseamnă că pentru integratorul de soluţii, adică aplicaţia de ride-sharing, nu există responsabilitate. Nu putem controla 100% ce se întâmplă, dar ne dorim să aducem plus valoare faţă de jucătorii existenţi pe piaţă prin ascultarea activă a problemelor clienţilor noştri şi suport pentru rezolvare, un proces de selecţie şi control mai bine pus la punct, dar şi pentru şoferi, prin comisioane mai mici şi campanii de susţinere", a declarat Cosmin Doroftei, cofondator & CEO SPLASH.

Splash Mobility, compania din spatele brandului, are 100% capital românesc și activează de 4 ani pe piața serviciilor de închiriere de trotinete. În prezent, compania are peste o mie de trotinete electrice în flota sa.

Uber este o companie americană înființată în 2009, care oferă servicii de transport alternativ la cerere prin aplicații mobile, fiind un pionier în domeniu. Bolt este un concurent din Estonia, înființat în 2013.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite