CEO-ul Nestle România: „Un singur lucru nu s-a schimbat în 10 ani - românii au rămas la fel de educaţi şi de primitori”
0
Herve de Froment, cel care a preluat conducerea Nestle România la începutul acestui an, susţine că vremea de anul acesta şi contractarea comerţului tradiţional în favoarea retailului modern sunt două dintre motivele care au afectat evoluţia unor segmente precum îngheţata şi specialităţile de cafea, unde compania este prezentă cu brandurile Nestle Ice Cream şi Nescafe.
„Anul trecut în România vremea a fost foarte bună, cu ploi puţine şi temperature ridicate. Anul acesta vremea a impactat serios vânzările de îngheţată. În Franţa ne oprim din mâncat îngheţată la 30 de grade, în România am descoperit că este invers. Un alt factor a fost numărul naşterilor în scădere în România care a influenţat divizia de nutriţie pentru copii. În plus, numărul chioşcurilor se reduce în favoarea retailului modern, ceea ce impactează şi produsele de impuls, precum specialităţile de cafea”, subliniază Herve de Froment câteva dintre tendinţele pe care le-a observat în piaţa românească, de la preluarea conducerii Nestle în acest an.
După zece ani de la ultima sa vizită în România, de Froment susţine că lucrurile au evoluat foarte mult.
“Ultima oară am fost în România în anul 2002. Atunci am venit pentru a vedea primul magazin modern din România, inaugurarea METRO Cash&Carry, apoi am revenit pentru deschiderea primului magazin Auchan. Drumul de la Otopeni până în oras s-a schimbat enorm, de la un drum cu două benzi cum era înainte acum este animaţie, lucrurile se mişcă. Oraşul este cu totul diferit. Un singur lucru nu s-a schimbat: românii au rămas la fel de educaţi şi primitori”, spune CEO-ul Nestle România.
Citiţiu pe wall-street.ro interviul complet cu CEO-ul Nestle