Cei ce încearcă să-ţi citească gândurile
0
LABoratory & Co are planuri mari pentru piaţa de media românească: anul viitor vrea să investească 500.000 de euro pentru dezvoltarea metodei de cercetare biometrice.
Ce este mai exact această "găselniţă"? O alternativă la metodele clasice de explorare (focus-grup) a dorinţelor consumatorului în momentul în care acesta se află în faţa unui brand. Cu ajutorul unor tehnologii utilizate până nu demult doar pentru scopuri medicale, precum reacţiile muşchilor feţei, cercetătorii de la LABoratory pot obţine o reacţie sinceră din partea celor testaţi.
Compania a realizat analize pentru mai bine de 100 de clienţi de publicitate printre care P&G, Unilever, L'Oreal sau Fiat. Cu toate astea, rezultatele de mare fineţe obţinute în laboratoarele companiei, costă de opt ori mai mult decât pentru o cercetare făcută cu ajutorul unui focus-grup. Mai exact, 30.000 de euro pentru ca 90 de personae să fie testate cu de cei de la LABoratory. Nu toate companiile îşi permit o astfel de cercetare.
Citiţi în ultimul număr din Forbes despre experimental la care au participat redactorii revistei.