Carrefour îşi lansează propriul site de cumpărături cu livrare la domiciliu
0
Carrefour susţine că este primul retailer din România care a lansat un site de cumpărături online cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare şi de larg consum. Magazinul a fost anunţat oficial astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă.
„Platforma de comerţ online cuprinde în acest moment aproximativ 10.000 de produse, cu 3.000 mai multe decât la lansarea sa în urmă cu trei luni. Lucrăm în mod continuu la extinderea gamei de produse“, a afirmat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România.
Carrefour Online este un proiect de mare anvergură care a antrenat echipe din arii diferite de specializare, timp de un an şi jumătate.
O comandă pune în mişcare o întreagă echipă
În urma plasării unei comenzi online, o echipă specializată face selecţia produselor din magazin, „acordând o atenţie deosebită fiecărui detaliu: prospeţimea şi integritatea produselor proaspete, termenele de valabilitate cât mai extinse şi ambalarea specifică diferitelor tipuri de produse“, afirmă reprezentanţii Carrefour.
„Platforma online este construită pe o bază de date de dimensiuni impresionante, fără precedent în România pentru acest tip de magazin, baza de date care conţine poze cu produse, ingrediente, sfaturi de utilizare şi de depozitare, indicaţii specifice de pe ambalaje, caracteristici nutriţionale şi alte informaţii legate de locul de provenienţă sau de tipul de produs – bio, dietetic etc.“, a mai anunţat retailerul.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de ţări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul 1 în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 121 de magazine dintre care 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 69 de supermarket-uri „Market”, 28 de magazine de proximitate „Express” şi un website de comerţ online - www.carrefour-online.ro.